Page 48 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 48
رعمعیا کے تشخی کی لعا رعوعا حق سے ہعلاعا ہجع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ع
ع
۔ہیں رمعیا کے تشخی کی لعا روا حقع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
بصا
ما
تع
تعما و تربصا ۔ع�
و
ر
ت
۔
ع
ع
�
ع
ع
ع
ع
یٰعو کہ جیسا ۔ہے تربصا روا تعما تعلا کا میں سے ںعمتوععلا کی تشخی کی لعا روا حق قمطا کے ہلاا ہج
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
:اد باجو ےG پعآ تو ؟ہے کتنا لہفا میں لا روا حق : ھاپو ے کسی سے G
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
َ ّ ۤ
َ َ َ ُ َ ۤ َ َ َ َ َ ْ َ َ ْ ٗ َ َ َ
َ ْ ّ
ّ ْ
ْ
۔عـباصا عبرا الِا لِطابلا و قحلا نیب سیل ہنِا اما
ِ
ِ
ِ
ع
ع
ع
ع
ر
ع
تو گیا ھاپو مطلب کا سا سے G پآ جب ،ہے لہفا کا ںلیوا رچا فر میں ٹجھو وا سچ کہ یےچا ناعہو ممعلو
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
:اافر وا ھار نیارد کے کھآ وا نکا نےا کے کر ھا کو ںلیوا نیا ے G پآ ع
ر
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ُ
ُ َ
َ َ
)29( ْ َ َ ْ ُ َ ْ َ ّ ْ
ع
ع
ع
ع
۔تیار لوقت نا قحلا و
:
ع
ع
ع
۔ھاد ے میں کہ کہو تم جسے ہے ہعو سچ روا سنا ے میں کہ کہو تم جسے ہے ہعو ٹجھو ع
ع
ع
ع
ع
:
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ہیں ےہو نعیا بھی تارمعیا گرد کے تشخی کی لعا روا حق میں ینافر بعض کے G علی یٰعو وا [ مکرع نبی حطر یا ع ع
)30( ع ع ۔ ناعہو ہلکا لعا روا ناعہو ثقیل کا حق عناعہو نشیر کا لعا روا ،عناعہو وکڑ وا تلخ کا حق عجیسےع
ع
ع
ع
؛
ع
،
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
تارمعیا لعا کے تشخیع
ع
ل
ع
عا
کے
ر
ع
ا
ع ت
ع
تشخیع
معیا
ع
کے دافرعا ہی عےرذ کے حق بلکہ تاعجا نہیں ناعپہچا کو حق عےرذ کے تکثر کی افرعا حطر یا روا دافرعا قمطا کے ہلاا ہج
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)31( ع ع ۔ہے تاعجا ناعجا کو حقع
ع
لا
ع
ہلا ع ع
ع ہ
ت
�م
م
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کی حق لیے کے نےر ےجڑ سے حق وا ،ہے یروضر نار کس سے حق لیے کے تعجا میں ترعآ روا ییاکا میں یاد
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
رِ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہے سکتاعکر نعیا ہیعو کو حق معیا روا ،ہے ممکن ہی سے نپہچا روا تشخی کی تارمعیا نا نپہچا کی حق جبکہ ،ہے یروضر نعپہچاع
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ناع
رِ
ع
ع
جب لیے یا ۔ہے نہیں ممکن کر نعیا کو حق معیا لیے کے نساا معا نہعرو ،ہو پر حق ا ہو حق عو ہو سے فطر کی حق جوع
ع
ع
د
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
،[حبیب کے لہا ،لہا ےعآ نےسا تارمعیا ما و تو گیا کیا عور عہمطا کا ینافر کے ںہستی منتخ سے فطر کی حقع
ع
؛
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کی نفی کی تارمعیا تہسا دعو چند جبکہ ،تربصا روا ،عقل یار معا ،مجید نعآعر=مد لعآ بطا یا بنعا علی ماکر یاا ع ع
ع
،
ع
ع
ء
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
یہی شک ے ،ھےر نظر یش کو تارمعیا نا تو ہے تاچا ناعکر ععتباعا کی حق یکو ر س ۔تکثر کی افرعا روا دافرعا جیسے ،عگئیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
،
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔گے بنیں سبب کا نرادا تدسعا تارعمعیاع
ع
ع
ع4ع6

