Page 9 - Alkauther-Journal-2024-V4-Issue1
P. 9
ع
ع
زاآ فر ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
۔
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ا
محسن تپرعسر کے رکو مجلہ سے ےاحو کے تعاا دعجوعو ہے نظر بز کی پآ رشما یخصو کا رکو مجلہ ہیعششما
ع
ع
ع
ع
ع
ت
یا نا علی تحضر نا�ی�ق�م ےاعو سےعا کہ تھی شاعو ید کی عر بطا نجفی علی محسن یخ لہا تآ تحضر نآر مفسر لت ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
م
ع
ع
ع
ہ
ع
تہی یومحر سا نیا ہمیں پر لار نا کے تکمی کی رشما ہدعجوعو لیکن ۔ےجا کیا وو سے یاعر ما کے ملاا علیہ بعطاع
و
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
بناآ ہم فقط نا ںیو روا گئے افر لتر سے یفا نجہا سا لت محسن میں زاآ کے ںاور لسا کہ ہے تر ںوفز سساا کا نیاد ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
روا تتقو ثعا روا لمینا بین دحاا یعاد عظیم کا بھی معا نعناعمسلم بلکہ گئےعہو مومحر سے یماار بصا و تیپرعسر کیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
؛
۔نوعجار هیلا انا و هلل انا یاہو مومحر سے ند ےعحیاعا ع
ع
ع
و
ع
ع
پہلی جب نارود کے مقیا میں فرا نجف نےا ے بناآ چہچنا تھا رکو یسا رد رمحو زر کا نظر فکر کی لت محسن بسکہ زا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ء
ع
ع
ا
ع
ع
مد جب روا اآ پر دشہو منصہ رکاعا قلمی علمی رآاا ۃمعر جیسا "یلولاو ٰ یلوملا ینعم یف یوسلا جہنلا"تو اھاا قلم ا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ر
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
علم شہر د ر زیو رد شبہ لا۔یپا تخلی بکتا سی"هتاذ صئاصخ و هتافص صنب ماما یلع" تو یافر یعساعفر ہخا صتر ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کو ںعودرا رہاہو نےا ے پآ کہ ہے سبب یہی تھے سمجھ لا ا برعد و تحقی بجز کو یگر تو یود میں حکمت و علم لصو ع
ع
ہرمشو فقط نا کا ےعا پر دشہو منصہ میں رتحر ادا شستہ و سلیس کو جنتا روا ےبنا نظر مطمع کو برعد و تعقل ےناا تحقی شور ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ز
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ظ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
نہیںعا روا ےکر محفو کو تجا ہمقا کے محقق لفا سےا کہ حتی یافر یماار و یافزعا لہحو کی نا سے رباا ر ر بلکہ اد ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ہیں نہیں عجوعو نیارد ےرہما بناآ جبکہ جآ۔اافر ءاعجرعا کا رکو مجلہ ہیعششما لئے کے ےپہنچ تک شاد و علم بارا ع ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
عا
ع
ع
ع
ع
یقتو کی ےعترعا رپو پر تعاتو کی نا ہمیں وا ےافر تر بلند یعا تعجاعرد کے لت محسن یٰتعا لہا کہ ہیں گو عد ہم میں سےا ع ع
ع
۔ےافر تععنا ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ںیوپیچی کی لحارو سا ہے راود سے لحارو کی شازآ بکر جس مسلم تا صصوا نساا عو بنی میں ضرعا رود ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
�
ل
م
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ؤ
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
زر کو تسیر کی پآ وا سمجھ نآر ےورزا کوعG ین� ا یرا تحضر تاو لئے کے ےعا یبہتر میں سا روا سمجھ کوع
ع
ع
ع
ع
نجفی علی محسن یخ لہا تآ تحضر لت محسن میں ےرشما ہدعجوعو کے رکو مجلہ کہ ہے سبب یہیع۔ہے یروضر بس زا ناعبنا ںعجاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
بطا یا نا علی ینموا یرا تاو" نابعنو ےمقا تعکاعبر و ضفیو توعپر کےع" نآقرا تفسی ی رکو"تفسی عظیم کی عر بعطاع
ع
ا
ع
ع
� ل
م
ع
ع
کو تامقا رقد لعا کے محقق لفا گرد پرعG ین� ا یرا ت سیر ھسا ھسا کےع" میں نیور کی رکوا تفسی ملاا علیہع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ؤ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
۔عا ےتر رپو پر تعاتو کی پآ رشما ہدعجوعو کا رکو مجلہ ہیعششما کہ ہے یدا ہمیں ہے یا ابنا نتز کی ےرشما سا بھیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
۔
ا
ع
ع
م لا ع ا ع ع و
لیٰ ا ع ر ع د

