Page 98 - Alkauther-Journal-2024-V4-Issue1
P. 98
ع
ہعزعجا تطبی میں نیعوعر کی معلاعا علیہ ینعموعا یرعا یناعفر کا رعظہو تعاعلاع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ع
ع
ع
ع
۔عا ےکر جوعر )ییا( بیٹا کا )یاو ےچبا گر( ہراعو گر ہند سے بسعا یداو کہ ھناد پھر تو چکے ہو بھی ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ہ ہر ہیں ہےعر کر راا فطر کی تعااو ےاو ےہو نماعور پہلے سےعG معا رظہو میں ثحد ساGینموا یرا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے ممعلو کو تاذ کی یٰتعا و کرتبا لہا فر تو کا سا ب لیکن گے ںہو نماعور تعااو ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
:
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
جیسے ا ےگھیر سےا کو ںعگوعلو جو اہو فتنہ ساا میں نہعاز یرآ اافر ے[ لہا لور کہ ہے تاور سےعG علی تحضرع
ا
ع
ا
ع
ع
ع
م
ع
لاعبدعا میں معا لا کہکیو کہو ہو کہنا کچھ جو کو ںعگوعلو ےبر کے نا بلکہ کہنا نہ بھلا بر کو عا لا لہذ ناعو میں نکا ) نعد( ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ٰل
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر کہ تک ںیہا ی ےجا ہو ہدز فو تعما کی مند سے جس ا بھیج شرعا سے نماآ پر معا لا یتعا لہا بعنقر ہیںع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ااو ہداز ا نکلے لئے ےجھنڈ ین شخص کا کا ےاگھر ےیر تو سا یںجاعآ بعا پر نا بھی و تو ںلڑ ںاڑلو سے نا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
:
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
کے ےجھنڈ ر گے ملیں سے ںعلوعاو ںوجھنڈ تسا ، تاُ تاُ ینشا کی نا ،راہز ہرعا عا کہے ااو کم وا راہز ہرپند ا کہےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
رود تز فتا کی یمہد ماا یٰتعا لہا روا ا ےد کر کہلا کو سب نا یٰتعا لہا اہو بطا کا تادعا جو اہو شخص کا لے ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)8( ع ع ۔عا ےد لاڈ میں کدنز و ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
سے ہعو کی ںعگوعلو چند محض نیز ، ہے تلا کی فہمی کم وا عقلی کم کہنا بر کو سلطن یرپو سے ہعو کی ادکر کے کسی کہ ںکیو ع
ع
ر
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
۔ہے دمتضا کل ا کےع= ممعصو تسیر شور ہ کہیں بھلا بر ہیعکو ں گوعلو ھےا ےاو نےر ا ےاو ےآ کے ںعہاعو ہمع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ے راعجدعتا یرآ کے تاا پر جس ہے ممقا ہو ہ کہ ںکیو سے کہنے بر کو عا لا اافر منع ے[کپا نبی لیے سعا
ع
ع
م
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ، گے ںہو نماعور ب تعااو سےا کہ ہیں ہیعر کر راا فطر کی بعید تاعلا ثداا ںوود ہ۔ہے یکر معا تحکوع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
۔میں ثداا نا نہیں مقصو ناعبتاع
ع
بہعر تالاع۔ع۲
ع
بہ
ع
ع
ع۲
ع
ا
ت
ع
لاع۔
عر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ً
ع
جن روا ہیں گئی کی نعیا پر رطو کے تاعلا کی یمہد عظہوع حقیق جو ہیں ہیعو تااور یدبنیا روا لا کی بحث رز عوو
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)9( ع ع ۔ ہے بعر نسبت سے یمہد ظہو نہعاز کا ظہو کےع
ع
ر
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
کہ ہے یلد کی تعا سا رظہو کا تعلا ر سے میں تاعلا نا ۔عا ہو نہیں ظہو ںہو نہ نماعور تک جب کہ ہیں یںلا ہو ہ ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ا
ع
ع
ع
۔ےجا ہو رظہو رعو ہی ےہو رپو کے تعلا سا کہ ہے نہیں مطلب کا سا لیکن ہے ہاعرآ بعر تو کا یمہد عظہوع
ع
ر
ع
ع
ا
ہ
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
:اافر ے پآ کہ ہے لمنقو سےعG بطا یا ن علی ینموا یرا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کا میں کھآ کی سا غاد کے چیچک پر ہچہر روا او سر کا جس ہے شخص کا سے داوا کی نعیا یا دعز ن دخا یعیا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کا شکم کے ںعتوعرعو ا ےکر قتل کو سا ہو لگا پیچھ کے سا بھی جو روا ا ےکر جوعر سے فطر کی شق ہو ہے نکتہ سفیدع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ی لے کو یعیا خبر ہ ا ےکر جوعر میں مر شخص کا سے یت لا ےیر تک ںعیہاع۔عا ےکر قتل کو ںبچو روا ا ےعکر ع
ع
ع
ع
ع9ع6

