Page 29 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 29
ع
)عع2( میں رعتنا کے یٰعتو عجلت رعوعا دوعحد یعلاعا ،عیہعر ینعاعقو نگعکلو یعساعاع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
حکم نہیںعا میں روا گے ںڑپھا نکا کے ںوروجا روضر ہو تو ا ںود حکم نہیںعا روا ا ںھور مبتل روضر میں ںؤوزرآ نہیںعا روا ا ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ر
ع
س لیا بنا تپرعر ناا کو نشیطا سو کے لہا ے جس وا گے ںکر لبد و در روضر میں ترعو یہو یبنا کی لہا ہو تو ا ںود ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔عا ہےعر میں ننقصا حر ہو یقینع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
جو
ع
پر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
تھی ید خبر یہ قبل لسا سو ہدچو ے مجید نآر۔ ہیں مشتم خبر کی مستق ہیں سے میں تاآ نا کی مجید نعآر تاآ یہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ےدکر پید کجی میں نا روا ا ےدکر ود سے تعطاعا کی لہا کو ںعلوعد کے مدآ بنی ےرسا بہت بعنقر ودر نشیطا کہع
ر
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ی یںجا لیکر فطر کی خد معصی کو نا جو ا ے کر پید ںیدا روا تشااعو لعا سیا میں ںعقلو وا ںعلوعد کے نا۔ ا ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کی سے حطر سا میں نہعاز مد سیر کی سا ےجا کی شکو کی لیتبد ا ڑعھا چھیڑ میں قمخلو کی یٰتعا لہا کہ حطر سا یہ روا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
،
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
پہ
ع
ع
کے قسم مختل جسم ا ، نادکر خصی بھی کو ںورادجا بعض نادکر رعکاعنا سے رباا جنسی کو ںوغلا بعض ار سے تغیی کہ گئیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
پہ
ا
لہا لعسوعر روا تھیں یجا سمجھ تغیی میں خد خلق ںچیز متما کی متما یہ ناعبنا تاعلا مختل ےچہر حطر یا ناعبنا ٹیٹو ا تعناعنشاع
ع
۔ ہے اافر منع سے ےبنا معلا و تعناعنشا پہ ےچہر بھی ے[
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ناع
ع
ع
لعسوعر پہ سا۔ ہے تاعجا کیا لخیا ہیا خلق لتبد و تغیی بھی بھٹک سے تےار روا ناعکر گمر کو دآ بنی کا نشیطا حطر یا
ع
م
ع
ع
ع
ہ
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
:
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہی پہ حنیف ندکو ںوبند نےا ے میںع؛ہے تاعافر یٰتعا لہا اافر ے[ پآ کہ ہے دعا بھی کرمبا ثحد کیع[لہا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
میں جو ںدکر اعر ںچیز ہو پہ نا ے میں س۔ اد بھٹک سے تےار ےسید کو نا روا اآ سپا کے نا نشیطا پھر کیا عپیدع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
م
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
م
ع
ا
ع
ع
(
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ر
جآ و کیا گمر کو دآ اوا میں داتعد یبڑ بہت ے جس ہتھی رو سے سب کا نشیطا لیکنع) مسلم یح ۔تھیں کی لحلا ے ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
نہیں کچھ سو کے یفحا روا یابر حکم کا نشیطا روا ہے کا سے میں یشیطا عمل نگکلو س ۔ ہے عمل ینا نگکلو میں رود کےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
۔ ہے منا رود کا ہی تغیی میں قمخلو کی لہا نگکلو کہ نہیں بہ شک یکو میں سا۔ تاعہوع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ی
ع
ع
و
یلد یرود د ع ع ع ع
ر
ع
ع یل
ع
ع
ع
؛ہے تآ یہ کی مور ہرسو ہو ہے یجا کی یش پہ تر کی نگکلو جو تآ یرود
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ٰ ّ ۡ َ َ َ َ ۡ َ َ َ ّ َ َ َ ٰ ً ۡ َ ۡ ّ َ َ ۡ َ ۡ َ َ
َ
ّ ّ َ ۡ
َ ۡ ۡ
َ
َ
ۡ
ع
)ع3ع0ع:ع3ع0(۔ِہللا قلخِل لی ِ دبت الؕاہیلع سانلا رطف یِتلا ِہللا ترطِف ؕافیِنح نی ِ دلِل کہجو مِقاف
ع
ِ
ِ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)
ع
ع
ع
پر جس فطر کی تفطر سا کی لہا )عیعنیع(،یں زکوعر فطر کی اعخدع( ند خر ناا کر ہو یکسو [نبی ےا( س
ع
ع
ع
ر
ع
ع
)
ع
ا
ع
ع
ع
ع
۔تےجا نہیں گلو کثرع لیکن ہے ند محکم یہی ،ہے نہیں لیتبد میں تخلی کی لہا ،ہے کیا پید کو ںوساا سب ے سا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
نفس ند۔ ہے ترعبا سے ظتمحا کی یاا چپا ظتمحا یہ روا ہے اد روز بہت پہ ظتمحا کی مستق تفطر ے ملاا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ء
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
کے سبب دفسا و تغیر و ہاعو ےجا ابچا سے ہیعتبا و تغیی کے قسم کو ںوچیز چپا نا کہ ہے یروضر س۔ لعا ، نسل عقل ، ع
ع
ر
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ییو ( ہے کیا پید عےرذ کے ےڑجو کا کو نساا ے یٰتعا لہا سے رباا یفطر س سے رباا کے نتیج ا ہو سے رباا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع2ع7

