Page 30 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 30
ع
)عع2( میں رعتنا کے یٰعتو عجلت رعوعا دوعحد یعلاعا ،عیہعر ینعاعقو نگعکلو یعساعاع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
۔ ہے ماعر بھی نگکلو س۔ ہے نگکلو کا سے میں ہیا روا ہے ماعر جاا کی نساا سے قےطر وا بھی کسیع)رو وا ع ع
ع یل
ی
یلد یتیسرع
د
ع
ع
ع
تیسرع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ںولو کے قسم تین ے دمسعو بن لہا عبد میں جس کہ ہے تاور سے دمسعو بن لہا عبد سے سند کی علقم جو ہے تاور ہو
ع
ع
ع
ا
پہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
جبعو کا ےکر لتبد کو خد خلق کہ جو ہے کی لعنت ںعلوعاو ےلگا ننشا روا ںعلوعاو ےکر رعکاعنا روا کند ںعلوعاو ے دعو ، ع
ع
،
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کے یٰتعا لہا پہ جس ںوکر لعنت سا نہ ںکیو میں کہا ے دمسعو بن لہا عبد تو ہے ںکیو یساعا ھاپو ے بیعقو ما ہیں تے ع
پہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)1( ع ع ۔ہے دعجوعو میں خد بکتا روا ہو کی لعنت ے[ لعسوعر ع
ع
یہ
ع
ع
ع
ع
ع
ا
در پہلا کا تر لاد ع ع
ر
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
د
ل
ت
کا
ع د
پہلا
ع
ا
؛ہے تعلق کا مہکر تاآ نا تک ںجہا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
َ
َ َ ۡ َ َ ّ َ َ َ َ َ ُ ّ ٰ ُ َ َ ّ َ ً ۡ ّ َ ً ٰ َ َ ّ َ ۡ ُ ۡ َ ۡ َ ً ٰ ۤ َ ّ ۤ ۡ ُ ۡ َ ۡ ُ ۡ َ ۡ
ّ
ۡ
ّ
ّ
ع
ع
ع
كِدابِع نِم نذِختال لاق وۘ ہللا ہنعل﴾۷۱۱﴿ادیرم انطیش الِا نوعدی نِا وۚاثنِا الِا ٖہِنود نِم نوعدی نِا
ع
ع
ِ
َ
ٰ ّ َ َ َ َ ّ ٰ َ ۡ َ َ ٰ َ ُ ّ َ َ ُ ُ َ ۡ ُ َ ّ ّ ُ َ ۡ ُ َ َ ّ ّ ُ َ َ ً ۡ َ َ
ّ ٰ
ۡ َ
ۡ ّ ُ ّ َ َ َ ُ ُ َ
ّ
ّ
ُ
ۡ ُ ّ ً ۡ
ۡ َ
ۡ َ
َ
َ َ َ
َ
َ ُ
۔ِہللا قلخ نریغیلف مہنرمال و ِ ماعنالا ناذا نكِتبیلف مہنرمال و مہنیِنمال و مہنل ِ ضال واضورفم ابیِصن
ِ
)ع1ع1ع�،ع1ع1ع7:4( ع
ع
ع
ع
غ ت
��س
ع
ع
ع
روا خلق کہ ہے یروضر ناعہو علم کا چیز سا ہمیں پہلے سے سب یںکر نہیں تاد پہ تر کی خا�س ا مہکر تاآ یہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔
ع
م
ع
: ہیں ےافر میں نیاا مجمع سیر ؒ یطبر ہعلا۔ ہے کیا مفہو و معنی یح کا سا ہے کیا ر سے تغیی ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ا
ع
بعضع۔ ہے فلاا میں ممفہو وا معنی کےع" ودکر متغی کو خد خلق کہ ا ںود حکم کو ںولو میں کہع" میں حصہ سا کے تآ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
سا روا تھے لا کے معنی یا ہدقتا روا سن دمجا یماعبرعا ، سعبا بنعا۔ ہے ہیا را روا ند دار سے سا کہ ہے کہا ے ع
ع
ع
ع
یہ
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)2( ع ع ۔ہے یہو بھی سے ہیا مکلا یدتا کی معنی یا روا ہے یور بھی تاور سےعG قدصا جعفر ماا پہ معنیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)عیعنیع(،یں زکوعر فطر کی اعخدع( ند خر ناا کر ہو یکسو [نبی ےا( س ہے گیا اد حکم جو میں تآ یرود روا ع ع
)
ع
ع
ع
ع
)
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہے ند محکم یہی ،ہے نہیں لیتبد میں تخلی کی لہا ،ہے کیا پید کو ںوساا سب ے سا پر جس فطر کی تفطر سا کی لہا ع ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
۔تےجا نہیں گلو کثرع لیکنع
ع
ا
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
بعضع۔ ہے ناعکر رعکاعنا کو وجا ا مغلا کسی ر سے سا قمطا کے بعضع۔ ہے ناعکر لحلا کو اعر وا ماعر کو لحلا دار سے سا س ع
ع
ع
ع
م
ع
ر
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،
کی لینے ہدفا سے نا ے ںولو کہ ہیں ہغیرعو پتھر ، دعچاع، جرسو دار سے سا کہ ہیں کہتے بعض مو دار سے سا قمطا کےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ یدکر عور تدعبا کیا ےعبجاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
جو روا تاعکہلا نہیں لتبد و تغیر ناعھاا نہ ہدفا یح سے چیز بھی کسی کہکیو ہے تاعہو ممعلو غلط بلکہ ہے رظا فعلا معنی یرآ
ع
ع
ع
ع
ع
ع2ع�

