Page 79 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 79
میں نیعوعر کی عقلی یلعد رعوعا نعآعر تعاعآ تعرعوعضر کی نعدع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ء
ع
مقصد کو نساا مقصد کا بعثت کی جن کیے ثمبعو یاا راہز یسچو ھا کا لیے کے تاعد و در کی نساا ے یٰتعا لہا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یعتقاعرا ہو ںجو ںجو کیے عو رنا کر طے حلعار یعتقاعرا ھسا کے شاپید نیا ے نساا ۔ تھا ناعاکر ناعآ سے یویاد تعحیاع
ہو
ع
ع
ع
ع
اڑھو پہنا سعبا کا ںپتو ے سا پہلے سے سبع۔گئی عور ناعآ لیتبد بھی میں ترععا زطر کے سا گیا چلا تاعکر طے لزعمناع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کے بمذ لحا یہی گئی چلی یآ تجد میں سعبا ھسا ھسا کے ےرعز تو کہ تک ںیہا لگا پہنن سعبا کا ےچمڑ تو اآ عشعوع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
لگا ےکر چاعو کی ںبتو پھر کی عور تی پر ءاآ ے سا تہآ تہآ لیکن یہو سے حیدعتو تدا کی یدز کی نساا ہ ر ہو ھعساع
ع
ا
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ء
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
بمذ ۔ار یرجا بھی سلسل کا بعثت کی یاا میں لزمنا یعتقاعرا نا کیا عور ناعا کو خد ے سا ھسا ھسا کے یتر کی علم پھرع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
سےعا ہو ہے یہو تروضر کی ںعلوعوا مار جن کیلئ ےراعز یدز سےعا کہکیو ہے ار تروضر یدبنیا کی نساا میں رود ر ع
ع
نہ
ن
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
نظر رمتا سے بعمذ کسی کسی ساا ر تو یں ہزجا کا خرتا کی تک لحا سے یا رعا کہ ہے ہعو یہی ہے سکتا ےعد ہی بمذع
ع
ع
۔ہے تاعآ ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یجسما روا یدعا کیلئ نےر معا کو تےر کے حور روا جسم تو فطر کا سےعا ہیں یںروضر یدبنیا ود کی نساا میں یاد
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کی ںعلوعوا یتمد و یلاا کیلئ نےر معا پر دبنیا کی صحت کو یدز یعماا و یدافرا فطر یرود جبکہ ہیں رعکاعرد لساعو ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کیلئ تسکی کی تاروضر یجسما و یدعا ے سا ۔کیا رپو کو تاروضر ںوود نا کی نساا ے یٰتعا لہا ۔ہے تروضرع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ر
ے ںجنہو بھیج ءیاا کیلئ یمار یتمد و یلاا روا ہے اد افر عتدو میں نماآ وا ینز نہعاخز ااو ےہو ختم نہ کا لساعو ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
یہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یتا گیرعا روا یدازآ یعحاعور کی فر ، تعمی یعحاعور کی تناکا حقیق د ہی قہطر روا ا سیکھ قہطر کا ےراعز یدز یسااع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
شکو کی ےکر حاو میں نیور کی عقل وا تااور ،تاآ کو ند تروضر میں ےمقا سے مختص سا۔ہیں لوا یدبنیا کےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے گئی کیع
ع
ند ند ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہیں ےآ تااسو یدبنیا کچھ میں نذ کے سا تو ہے تاعکر جستج وا فکر رغو میں ےرا کے ند جب نساا بھی یکو
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
و
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
پر
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
؟ہیں کیا ہدا نقلی وا عقلی سا تو ہے تروضر کی ند کو نساا ر؟ہے ںکیو تروضر کی ند کو نساا مثلاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
سا ، ےجا ید کر تاو کی "ند" کلمہ پہلے سے سب کہ ہے یروضر پہلے سے لکھن کچھ میں باجو کے ںعلوعاسو نا ہذ ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے تاعہو مقد پر بمطا متما ممقا روا بہر کا تفاتعر "یہ رتصو یدمبا "میں منطق علم کہ لئےع
ع
ع
ن
د
ع
ع ف
تعر
فتعر کی ند ع ع
ع
کی
ا
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ا
ع
ہے ہو لعماا میں یععا مختل میں مجید نآر ند لفظ ۔ہے ہو میں تاآ متعد میں مکر نآر عکرعتذ کا ند لفظ
ع
ع7ع7

