Page 95 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 95
میں نیعوعر کی عقلی یلعد رعوعا نعآعر تعاعآ تعرعوعضر کی نعدع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ع
ع
ع
ع
کہ ہے تاعافر دارا میں ےرعا کے ند لعا روا۔عا ہو سے میں ںعلوعاو ےعپاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ُ
َ
ّ
َ
ۡ ُ ۡ َ َ
َ
ٗ ّ َ ُ ۡ ۡ
َ ۡ
ۡ ۡ
َ
ۡ َ ّ ُ ۡ َ ُ َ َ ۤ
ّ
ۡ ۡ
َ ّ
َ َ
َ َ
َ
ٰ ۡ ُ ۡ
ۡ
َ
ُ ۡ َ ۤ ۡ ُ َ ُ َ ۡ َ
ۡ
ۡ
۔داسفلا ضرالا یِف رہظی نا وا مكنیِد ل ِ دبی نا فاخا یِنِا ۚ ہبر عدیل و یسوم لتقا یِنورذ نوعرِف لاق و
ِ
ِ
ع
ع
ع
)26 40(
ع
ع
:
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
مجھے ےرپکا کو ادروپر نےا )کیلئ عد نیا( ہو روا ںود کر قتل کوعG یٰو میں ۔ود ڑچھو مجھے کہ کہا ے نوعفر وا
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
و
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یناقو ہیعو دار سے ند کا نوعفرع۔ےد کر نہ پاعبر دفسا میں ینز ا ۔ےد لبد نہ )کر( ند رتمہا یں کہ ہے شہدا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
مبنی پر جبر روا تطا جو تھے یناقو نہعماظا ہیعو یناقو یہ ،تھا تاعکر مافر تسلط پر یلارا بنی کا ںقبطی و عےرذ کے جن تھےع
ع
ع
ہ
ع
ع
ہع
ع
ع
ع
ع
ع
:ہے ہو ہعکرعتذ میں تآ ہی کا کا ںوود ند لعا روا حق میں تآ یرآ یعنی 6 تآ نوفرعکا رسو نیزع۔عتھےع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ُ
ُ ُ
َ ۡ
ۡ
ۡ ۡ
)6:109(۔نیِد َ یلو مكنیِد مكل َ
ِ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ِ
ع
ع
۔ند میر لئے ےمیر روا ہے ند رتمہا لئے ےرتمہا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ںوچیز ود کو نساا بلکہ اافر نہیں خلق لکا سے ہی ءاتدا کو نساا ے یٰتعا لہا کہ ہیں ےکر ذا تنیج یہ سے متما نا م س
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
سمجھ عقل یساا کو جس ہے حور چیز یرود روا ہے ارآ نظر میں شکل کی ےدا ربظا جو جسم کا اافر خلق کے کر کبعر سےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
آ میں سمجھ تک حد کسی حقیق کی حور تو ےجا ھاد میں رعتنا کے= ینعصو تااور روا تاآ یآر لیکن ہے رعا سےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
تہآ میں یاد سا ہو کہ کی حطر سا خلقت کی نساا ے یٰتعا لہا ۔ہے ہعمجمو کا ینفسا تشااعو وا عقل نساا ۔ہے یعجاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
کہ ھار ہزغر یہ ہی میں تر وا تفطر کی نساا ے لہا عہذ ، ےجا پہنچ تک لعما حد روا ےکر طے لزمنا کی یتر تہآ ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
مظاا کا ند لئے کے نساا دعو ے لہا بلکہ اد نہیں کو ںوساا ریاا کا ند ے لہا لیکن ۔ھےر نمیلا فطر کی ند ہو ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
فطر کی ند عقل ر تی نہیں سکت کی نےد تشکی منظا لئے کے ںوساا متما جو ہے صنا عقل کی نساا کہکیو افرع
ا
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ا
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے تروضر بھی کی ند حطر یا ہے تروضر کی غیر غذ روا نمکا ،اکپڑ حطر جس کو نساا کہ ہے یکر یمار ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ث
میں نیور کی ثدعحاعا ند
میں نی و ع ع ر کی ع ع د عحاع ا ن ع ع د ع ع
ع
ع
ع
ع
:ہیں ےافر )G( بطا یا بنعا علی ینموا میرعا تحضر میں خطبہ پہلے کے ہلاا ہج
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ُ َ ّ ُ ّ َ َ
ْ َ
ع
)16( ع ع ۔ہتفرعم نی ِ دلا لوأ
ع
ُ
ع
ِ
ِ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے تمعر کی لہا ءاتدا کی ند
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
عا
ع
کو عد سا روا ہے یافر نعیا لئے کے نےپڑ میں ےاز کے غیبت عاعد جو ے )G( قدصا جعفر ماا تحضر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
:ہے دارا کا پآ میں سا ،ہے کیا نقل ے )مہرا علیہع( ہرارز بعجناع
ع
ع
ّ
ّ
ّ
َ
َ
ْ ُ
ْ َ َ ْ َ
ّ َ ْ ْ َ ّ َ َ ْ َ
ْ َ ّ ُ َ َ َ َ َ
ْ َ َ ُ َ َ
َ
َ
ّ
ّ
ّ
َ
ْ
ْ ْ َ َ َ َ َ َ
ُ
َ
َ
مل نإ کنإف ،کلوسر ینفرع مہللا ، کیبن فرعأ مل کسفن ینفرعت مل نإ کنإف ،کسفن ینفرع مہللا
ِ
ِ
ِ
ِ
ِ
ِ
ِ
ِ
ِ
ع9ع3

