Page 90 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 90
میں نیعوعر کی عقلی یلعد رعوعا نعآعر تعاعآ تعرعوعضر کی نعدع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ع
۔
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
روا علت کی تعثاعدحا طبیع نساا کا ےاز پہلے کہ یہی مثلا ہیں بیٹھ ےد رار کو ںؤپہلو روا تاجذ ینفسی صخا کچھ ہو کیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
روا عقلی سبعمنا کے بتر فطر کی ند کہ ےجا ہو حاو یہ ر لیکن تھا تاعکر د کر لمحمو پر ودجا و سحر نہیںعا عہذ تھا تاجا نہیں ہو ع ع
ع
ا
ع
ع
۔عی ےجا ہو ختم بخو دعو یتا کی تانظر نا تو ہیں دعجوعو لاد منطقع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ز
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،ہیں ےہو خلق گلو پر جبلت و تفطر جس وا کیا اآ کا یدز نیا پر تفطر ند ے نساا کدنز کے مکر نآر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ے تناکا قخا پھر لگے ےہو رود سے بمذ گلو گیا تاعہو ہاا میں داتعد کی ںوساا ںجو ںجو مگر ہے ند ہیعو ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ںلواو نےا کے نا بعد کے ےجا ہو صتر سے یاد سا کے یاا لیکن بھیج یاا لیے کے یعماار کی ںعوساا میں راودا مختلع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہاا میں داتعد کی بامذ حطر سا لیے کر یاا بامذ روا ند نئے سے دعو ےبجا کی ےکر عمل مپیغا کے نا ے ع
ع
پر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
، مزا وعند ،تدیہو ،یتعیسا ،ملاا ،بامذ رمشہو سے میں جن ہیں چکے ہو پید بامذ کئی میں یاد تو سا روا گیا تاعہوع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہیں لعا مزا سکھ مزا ھبد ،شترز ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
نہ
ع
ع
ع
متما نا لیکن ۔ہیں ہےعر ےکر یوپیر کی بمذ کسی کسی میں رود ر نساا ععو بنی کہ نہیں ممکن کاا سے تعا سا
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ناعز ،یرچو ،قتل کسی تعیما کی بامذ متما کے یاد کہ جیسا ۔ہے یجا یپا لتمما تک حد کسی کسی میں تعیما کی باعمذع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
نہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
م
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
پر رطو یدبنیا نساا ۔ہیں یکر تلقی کی ےناا کو ںیوھاا کی قسم تما روا ہیں تید رار عممنو سے سختی کو ےجھگڑ یالڑ وا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
بھی کسی ہی دجوعو مبنی پر ںورد یلاا کا سا روا ۔ہے تار پہلو یلاا ردا نےا یہ کہ ہے گیا اد رار لیے یا تاخلوا فرا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کے ےرععا روا قبیل ، نادخا ہی سعحساعا کا یراد ہذ سعحساعا روا قحقو میعا حقیق د ۔ہے بنتا دبنیا کی معیا کے ےرعا ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و لوا لیے کے ےراعز یدز کو نساا میں یاد سا جو ۔ہے چیز سیا ہی بمذ فر وا ۔ہے بنتا سبب کا تتعلق طعمضبوع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
تاعاد دعا تبااو روا ضافر نےا سےعا ،ہے تاعکر پید رشعو کا یراد ہذ سعحساعا میں نساا بمذ یہی ۔ہے تاعکر مافر طاو ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہیں تےاڈ دبنیا کی تتعلق نیارد کے ےاو ےکر پید کے سا روا کے سا جو ۔ ہےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہے تاعجا ہو عور نا ہو پید لخیا یہ میں لد کے سا پھر تو ہے تاعکر عور ناعکر یوپیر کی تعیما کی بمذ کسی ساا جب
ن
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ا
ع
ع
؟ کیا پید ںکیو ے خد سےعا ؟اآ ںکیو میں یاد سا ہو کہع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
بمذ نےا ہو کہ ہے تاعجا ہو فومصر میں ود و تگ یا تو ہے تاعکر لحا باجو کا تعا سا سے بمذ نےا ہو جب پھر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کا ہو تو ہے تاعناا کو ںعتوعا ھیا کی بمذ نےا جب نساا حطر سا ۔ےکر شکو کی چلنے پر تےار ےہو ےبتا کےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ارود ےبجا کی چلنے پر تےار ےہو ےبتا کے بمذ ہو ر لیکن ۔ہے تا ہو تثا مفید لیے کے معیا کے ہرععا مند صحتع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
۔ہے بنتا سبب کا فسا میں ےرععا ہو تو ۔ہے تاعکر یاا خر ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ر
کسی ضر ہو ہیں تےر مقصد کچھ میں یدز گلو جو کہکیو ہے تاعد بتا مقصد کا کو خص بھی کسی ہے چیز سیا کا بمذ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
جو
ع
ع
ع
ع
نہع
کے بمذ ہو حقیق د نہیں یتا یکو کی بمذ میں یدز یساا کہ ہیں کہتے یہ گلو جو ۔ہیں ےہو عتا کے بمذ کسی
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع�� ع

