Page 88 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 88
میں نیعوعر کی عقلی یلعد رعوعا نعآعر تعاعآ تعرعوعضر کی نعدع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
نظرع
فو یہعنظرع۔ع۱ ع ع۱ ع
۔
ع
ع ف
و
یہع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
سب دعا ۔ہے گیا اپا یہعنظر بھی قبل سے سا تہا ہے ابتا کو فو مہ ر کا ین و دقاا پر ند روا خد ے ڈافر
ع
ع
یہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
لو
ع
ع
ع
ع
فو یہ کہ تھا لقو کا سا ۔ہے )ء�ع� یعمتوع( ٹیس کر سٹیٹو عرا رمشہو کا مور ہو کیا یش یہعنظر ے خص جس پہلے سےع
ع
یہ
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
، ہزز ،نعفاعطو ،بسیلا مثلا بباا طبیع سے ور کی جس کہ ہے یہ نظر و یہ لحا بہرع۔ہے کیا پید کو ںؤاخد ے جس کہ تھا ہیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ع
ع
ع
۔ےد ےد منا کا خد پر رطو کہعمشتر کو بباا طبیع وا فو متما نا نساا کہ ہیں گئے بن جبعو کے تعا سا تعو یرما ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
دعقا نید میں نذ یبشر حقیق د لبقو کے ڈافر ، قخا کا سا کہ نہ ہے قمخلو دکر خلق کی نساا ،اخد قمطا کے ڈافرع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
بباا نا بشر کا لوا نہعاز ۔ہے تاعہو پید پر بنا کی شاعو کی نےر ظمحفو سے رضر وا تعناعنقصا کے بباا نا نماا و دقاا پرع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
رباا کے سا جو گیا ہو لا کا ہستی ترعد بصا سیا کا تہآ تہآ سے رڈ روا فو کے تارا روا تعناعنقصا کےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ہغیرعو تدعبا ،یاعر تعجاعمنا ،ععاعد رحضو کے ہستی دعا روا عظیم سا حطر سا کہ تا تھی مسلط وا بعا پر بباا متما نا سےع
ع
،
ع
ع
ع
ع
)13( ع ع ۔عے کر محفو سے تاخطر نا کو عو نتیج وا ےرعبھاعا کو لطف و محبت کی ہستی سا کے کر ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ر
ع
ظ
ع
جہا
تجہا یہعنظرع۔ع2
نظرع
ع
۔
یہع
ع2
ع
ع ت
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
تجہا ے ںوساا کے ےاز یاتدا کہ ہیں لا کے ےنظر سا دافرعا بعض ندعا کے لرڈا ٹرعبر روا ٹاروڈ لو
ع
ع
ع
شرعا روا یدآ نر جرسو ،نر دچا جب نساا لجا یہ ۔تھا لیا کر پید دقاا پر ند روا خد ردا نےا پر بنا کی علمیعا روا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
تھا تاعپا نہیں شتلا علت یرظا روا طبیع یکو کی تعااو جیسے نا روا تھا تا ہو وعبرعور سے تعثاعدحا و تعااو یرعد جیسے ہغیرعو ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
بمنسو سے خد سا کو تعثاعدحا متما رعکوعمذ پھر روا تھا تاد ھر خد منا کا علت سا روا تھا لیتا کر شتلا علت یفر کا ہمحا ا توع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ہ
ع
ا
ع
ع
ع
ع
کے خد ہو عہذ ےکر نہ رعتا ر میں ںؤبلا یماآ وا نیز سےعا روا ےکر نہ لزنا باعذ ناا پر نساا خد کہعتا تھا تاد کر ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
)14( ع ع ۔تھا تاعجا ہو دبسجو ر ھسا کے عخشو عخضو نےعساع
ع
ع
ع
ع
ع
و
نظر
ع
ا
ع
ع
ت
و
و
ع
ع
ہتبصر پر تانظر د ہرعکوعمذع
تبصر
عکوع
ع
د
ع
ع
ہ
ر
پر
ع ہ
ع
مذع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے نہیں عجوعو یلد یکو پر تثبو تعثباعا خیرتا کے نا روا ہیں یماا روا یفر ےنظر ںوود یہع ع.ع1
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کی سا روا تھے ےکر لیا کر وعا کو خد پر بنا کی تجہا ا فو نساا بعض ا متما کہ ےجا لیا بھی کر تسلی کو ضفر سا ر ا ع ع.ع2 ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
لغو وا لعا نادا متما روا ہے نہیں عجوعو خد " کہ سکتاعجا کیا نہیں ذا نتیج یہ سے ظعحا منطق بھی ب تھے ےکر تشپرع ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
د
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ین و دقاا کا بشر پر خد روا ند کہ ہے تاعہو تثا ہیعتنا فر تو ہیں یح تانظر متما یہ کہ ےجا لیا کر بھی ضفر ر عہیں ع
ع
ا
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ر
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
۔
ع
ع
ےجا نہ سےا میں تبشر خرتا ،مثلا ہے ند یتحقا نفی وا خد دعجوعو نفی ا غیر یہ روا ہے مبنی پر قےطر وا شور غلطع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ز
ع
ع�ع6

