Page 89 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 89
میں نیعوعر کی عقلی یلعد رعوعا نعآعر تعاعآ تعرعوعضر کی نعدع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
جو ہیں ےآ میں دعجوعو پر دبنیا کی طلبی ممقا و تز ا طلبی توعر ،طلبی تشہر جو ہیں ےجا ےپا تعفاعشا و تععاعاترا کتنےع
ع
ع
ع
یہ
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ےاو ےآ میں دعجوعو پر دبنیا کی کاا یلاا غیر کہ ہے نہیں مطلب کا سا لیکن تھے مادا و رکاا غلط روا یلاا غیر یقینع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔گے یںجا پا رار لعا ا غلط بھی تعفاعشا و تععاعاترا علمیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
اً
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
:
ر
عشجا وا یرد ہمیش پیغم ےاو نےد توعد فطر کی خد کو بشر روا ےاو ےپہنچ تک نساا کو ند کہ ہے ہاعو خرتا اًوا ع ا ع ع ع
ع
و
ع
:
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ر
ا
۔تھے ےجا رعز کر یل ہنس بھی سے تمشکل وا تاحا نتر سخت وا تھے ےکر ہو دافرعا نعترع
ع
ع
ع
ياً
ع
د
ع
:
دافرعا سےا بھی جآ وا تھے تےر نہیں قاا برعابر ہرذ پر خد جو ہیں ےرعز فرعا لدبز روا کپوعرڈ سےا کتنے ےجا نہ ياًعثاع
عثاع
ا
:
ع
ع
ع
د
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ ہیں سکتے جا ھےعد ع
ع
ع
ع
ز
:
ع
ع
ثا
ا
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ا
ع
ا
قلیل کم کم ختم لعا نماا پر خد میں رود ہدعجوعو تو ب ہے تعااو و تعثاعدحا طبیع بنیا کی قاا و ین پر خد ر ثاعثاع
ا
ع
عثاع
ع
ع
،
ع
ع
ع
د
د
ع
ہدمشا یہ م جآ فلابر کے سا ۔ہے چکا کر لحا غلبہ پر تعااو و تعثاعدحا طبیع سے بہت نساا جآ کہکیو ئےچا ناعجا ہوع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ددتر کی تجہا یہعنظر ہے دعجوعو وا جار پر ےپیما یعو میں بھر یاد تشپر کی سا روا نماا پر خد بھی جآ کہ ہیں ےعکر ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
۔
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
سے بہت سےا میں یاد کہ ہے یکا عکرعتذ تناعا فر میں سلسل سا ۔ہیں دعجوعو میں راعقد فرعاو بھی راعو ےاو ےعکر ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ےجا نہ روا نٹاا نآ گیلی نیو مثلا تھے تےر دقاا و نماا پر خد سے ںیواگہر کی لد جو ہیں گئے ےپا منداد ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
۔ہے سکتاعجا کیا دمشا کا افرعا سےا ےاو نےر نماا پر خد بھی جآ جبکہ ، دافرعا کتنے ںوراہز سےا ع ع
ع
ع
ع
د
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
:ہیں ود تاعجوعو کی بتر کی نساا فطر کی ند سے رباا ےرہما
ع
ع
ع
ع
، ہو دعجوعلوعا ممکن جو شے سیا روا ہے تیچا علت کا شئے ر کہ ہے اآ سمجھ بشر سے ہی رود یاتدا کے خرتا کہ پہلی
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یہ
ع
یہ
ع
ع
ین ہیدپو کا حطر کا پر تشپر کی سا روا خد د جوعو کہ ہے یہ ہو یرود ۔سکے ہو پید دبخو دعو کہ ہے لمحا لئے کے سا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ہمیش پر رطو یفطر تیپر سن وا طلبی حقیق حطر جس یعنی ہے تار میں شےعو کسی کسی کے لد کے ںوساا متما نماا و ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
نہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یہی روا ہے ہیعر ہخا کا تبشر سے ہمیش بھی تیپر خد روا ینااخد سے حطر یا ہے ہیعر یجا یپا میں ںوساا متما سےع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
بہت بھی وا متعل سے بتر کی نساا فطر کی ند۔ہے تیر کھین فطر کی ینو نماا پر خد کو نا جو ہے ہیا تفطر ہو ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
سبعمنا ںیہا جو ی ےد کر یاطو کو ثمبا نا ہے رظا نقد روا تاو کی سب نا لیکن ہیں ےہو نعیا تانظر سےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے نہیںع
ع
ع
ےاو ےکر یش کو تانظر نا کہ ہے یجا آ نےسا حقیق پر رطو حاو سے نقد روا تاو کی تانظر رعکوعمذ
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یہ
ر
یہ
ع
ع
ع
ع
ا
تید کر ادا کو عقل کثرع بھی یداز کی بغض ا محبت کہ نیز ہیں بیٹھ کر نفی وا فتمخا کی ند پر دبنیا کی تتعصب دعد دافرعا ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
منطق وا عقلی یعکو کیلئ قاا و نعماا پر نعد روا خد کہ ہے لیا کر ضعفر یہ سے ہی پہلے ے ںیاا کے تانظر نا نعزا ہعوعلا ۔عہے ع
ع
ع
د
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ےآ میں دعجوعو کے بتر سا روا ہیں گئے ہو رمجبو پر نےد لاد لغو میں سلسل سا سے ہو یا عہذ ہے نہیں عجوعو یلد ع ع
ع
ع
ع
ع
د
ع�ع7

