Page 85 - Alkauther-Journal-2023-V3-Issue2
P. 85
میں نیعوعر کی عقلی یلعد رعوعا نعآعر تعاعآ تعرعوعضر کی نعدع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ا
ع
یہعنظر کا یہاا ءععلماع
ععلماع
یہع
ء
ع
یہ
کا
ع
ع
نظر
ا
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
کر یمار کی ند روا مستق ر کو نساا ہو تو ہو کپا سے تروکد وا پن ےندد کسی را عقل کدنز کے یہاا ءعلما
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ط
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
روا سکتا چل نہیں پر حق ار روا مستق ر بغیر کے روز کے عقل نساا ۔ہے تی حیثی کی غاچر لئے کے ند روا ہے سکتیع
ہ
ع
ع
ط
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ط
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
کے تمعر کی خد تہا ۔سکتا کر نہیں معا مستق ر لئے نےا نساا سے روز کے عقل فر تو ہو نہ نوععا کی عقل ند ر ا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
)11( ع ع ۔ہے نہیں مجا کی ےکر وتجا سے نا عقل وا ہیں رمقر وحد کی عقل لئےع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ز
ع
د
ع
ع
ع
ع
ز
ع
ع
ع
ع
نیا ہو نہعرو ہو نہ اندد نهعآ کہ ہے یہ طر ۔ہے تاعآ نظر میں نهعآ کے عقل جلو کا جس ہے حقیق نور کا بمذ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
عقل یح پر بمذ کہ ہے یہ ءمنشا ، ا ےآ فر پر حقیق لیکنع،عا ہو کا سا عیب یعنی ،عا ےبنا راداد کو چہر سے تروعکدع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
نظر عیب ے روا سچا کلا ، ۔ےجا ہو یبر سے تااترعا لا روا تہما تو غلط ملاا ہیزپا روا ےجا کیا تبصر میں نیور کیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
زاوآ کو عقل بمذ ۔ہے تہر سا کا موملز و مزعا میں بمذ و عقل کہکیو ہو فطر بر لخیا کا ہتفر کے بمذ و عقل وا ےآ ع
ع
ع
ع
ر
۔ہے یکر تثا کو بمذ عقل وا ہے تاد ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
؛ہے تاعکر نعیا ںیو کو ےہو یعکاعنا لئے کے تاعد کی نساا کو عقل فر یٰتعا لہا میں مجید نآر ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ۢ
َ
ُ َ
ٰ
ٰ
َ
ۡ
َ ّ َ َ
ُ ّ َ ۡ َ ٌ َ
ّ
ّ َ
ُ
ّ
ُ َ َ ۡ
َ ۡ
َ
ّ ُ
َ ّ
ّ ُ ً ُ ُ
ُ
ً ۡ َ ً ۡ
َ
َ ۡ َ
ع
ع
:
ع
ع
ع
)561 4(۔امیِكح ازیزع ہللا ناك و لسرلا دعب ةجح ِہللا یلع سانلِل نوكی الئِل نیِر ِ ذنم و نیرِشبم السر
ع
ِ
ِ
ِ
ِ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کے لہا لیے کے ںولو بعد کے ںعلوعسوعر نا کہعتا بھیج کر بنا لعسوعر ےاو ےکر تنبی وا ےاو نےد تربشا )سب یہع(
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے ااو حکمت ااو ےآ بعا بڑ لہا روا ہےعر نہ شگنجا کی حجت کسی نےعساع
ع
ع
ع
،
سکتی ےد تشکی یناقو وا منظا فصا کپا سے دفسا و ظلم سے زاوپر بلند نیا روا یہو یکا عقل لئے کے نساا تنہا ر س
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یےچا یجا ہو متما حجت کی لہا پر ںولو عےرذ کے ہی عقل وا تھی یےچا یہو یکا لئے کے یدواخد حجت ہی عقل فر توع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
لہا جبکہ یہو نہ ہی تروضر کی بھیج لئے کے تاعد کی ںوبند نےا کو لعسوعر روا ءیاا ( نابند صخا نےا کو خد ۔عتھیع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
م
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یعکاعنا لئے کے ےکر عو کو نظا کے نساا ،یساا عقل کہ ہے تاعبتا بھیج لئے کے تاعد کی نساا ععو بنی کو ںخلیف نےا کاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
م
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
یکا لئے کے تاعد یساا عقل فر کہ ہے کیا نعیا میں ظفاا فگااو بھی پر ںجگہو روا کئی ے مجید نآر کو مفہو یا ۔عہےع
ع
ع
ع
ٰ
َ ّ َ ۡ ّ
َ ُ
ّ
َ
َ ُ
َ
ً ُ َ َ ۡ
َ َ
ۡ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)15 17(۔الوسر ثعبن یتح نیب ِ ذعم انک ام و کہ ہے میں یلارا بنی ۃرسو مثلا ہے نہیںع
۔
:
ِ
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہیں نہیں ےاو نےد باعذ ںکر نہ ثمبعو کو لعسوعر کسی م تک جب روا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہے تاعافر یتعا لہا میں ہ کہعرمبا ہرسو
ع
ع
َ
ۤ َ
َ
َ
ۡ
َ ّ ۡ َ
َ
َ
َ
ٰ ۡ َ ۡ َ ّ َ َ
َ َ
ٰ ٰ َ ّ َ َ ً ُ َ ۡ َ َ ۡ َ ۤ َ َ َ َ ُ َ َ
َ ۡ ُ
ۡ ۡ ّ
ۡ
ّ َ ۡ
ۡ َ
ۡ
َ ّ
ۡ ۡ
و ل ِ ذن نا لبق نِم کِتیا عبتنف الوسر انیلِا تلسرا ال ول انبر اولاقل ٖہِلبق نِم باذعب مہنكلہا اـنا ول و
ِ
ِ
ٍ
ِ
ٰ َ ۡ
ع
)134 20(۔یزخن
ع
ع
ع
:
ع
ع
ع
ع
ع
فطر یعرہما ے تو ! بعر ےعرہما : کہتے وضر تو تےعد کر کلا سے بعاعذ نہیںا ہی پہلے )عسے نعآر لونز ( م را روا
ع
ع
یہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع�ع3

