Page 11 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 11
نظر نقطہ تحقی رعلوعلا علمی کعلا :حعلتشر کی تعلحاعللاعلا یعلتفسی و یعلآعلرعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
سا روا ہے دوحد لیے کے تد صخا کا فر حکم کہ تاعلجا ابتا نہیں سے پہلے کہ ہو روا ہے ہتو لعلا نکتہ کا فر عل
ہ
عل
ی
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
تاعلہو معلا میں نذ کے ںوو رتصو جو کا ےہو مید کے حکم سا سے ہو کی ےبتا نہ سا ۔ہیں یہو مصلح بہت میں ےبتا نہعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے گیا لبد ہعلنظر کا لہعلا کہ نہیں زعلر ہ مطلب کا سخ س ۔سخ کا عیاو حکم کہ ،علہے سخ کا رتصو سا میں یقت ہے عل
عل
نہ
،
عل
عل
عل
عل
بد
ا
ءابد
عل
عل ء
عل
کسی لیکن تھا صعلمخصو لیے کے تو صخا کا کدنز کے لہعلا سے ہی پہلے یعلر حکم کہ ہے گیا کیا نعلیا میں سخ کہ جیسا
عل
عل
عل
،
عل
عل
ر
عل
عل
عل
ا
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔گیا لیا ھاا حکم قہسا قمطا کے رتصو کے ںوو تو ہو رہاا عےرذ کے سخ میں بعد ۔تھا ہو نہیں ہاا کا سا پر دبنیا کی مصلحعل
عل
عل
عل
ء
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
ر
عل
عل
کے ںووتو تاجا کیا نہیں ہاا کا فیصل سا لیکن ہے تاہو طے سے پہلے فیصل کا یٰتعا لہعلا کہ ہے یہی بھی ابد حطر یا کلا عل عل
عل
عل
عل
ہے تاعلار رہاا کا فیصل شد طے سے پہلے یٰتعا لہا ب میں بعد ۔ہے لیے کے ہمیش فیصل ہ کہ ہے تاعلہو معلا رتصو میں ناذاعل عل
عل
ہ
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ء
عل
عل
عل
عل
عل
عل
روا حکم عیاو کہ ،ہے لیتبد کی تصو کے ںوو میں ےرعلا کے را کسی بد لہٰذ ۔ہے یہو ممعلو لیتبد یعنی ءابدعلکو ںوو توعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
ر
عل
عل
نہ
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے تاور سے ملاا علیہ قدصا جعفر ماا چہچنا ۔لیتبد کی فیصلعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ٰ
ّ
)1( ۔ہل ودبی نا لبق ہملع یف ناک الا ءیش یف ہلل ادب ام
عل
ہ
ء
عل
۔ہے تاعلہو علم سے پہلے کا سا کو لہا کہ مگر ہو نہیں بد میں ےرعلا کے شے کسی کو لہا عل
عل
تاعل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
میں روا عیتشر سخ کہ ہے ہ فر قر میں سخ روا ءابد ۔ہے گیا لبد ہنظر کا لہا کہ نہیں زر ہ مطلب کا ابد س عل
عل
عل
عل
عل
عل
ء
ا
:ہے دارا کا یٰتعا لہا چہعلچناعل۔میں روا نیتکو بدعلرواعلہےعلتاعلہوعل
عل
عل
عل
ء
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ٓ
ٰ ْ ُ ُ ٗ َ ْ َ ُ ْ ُ َ ُ َ َ َ ُ ُ ْ َ
ّ
)39:13نآقرا( بتِكلا ما ہدنِعو ۚۖ تبثیو ءۗاشی ام ہللا اوحمی
عل
عل
عل
عل
ِ
ِ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے بتاا ما سپا کے یا روا ہے تار معلا ہے تاچا جسے روا ہے تاد مٹا ہے تاچا جسے لہا عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
م
ء
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
میں ترقد ٔقبضہ کے لہا شے ر کہ ہے ہ مطلب کا ابد بلکہ یآ نہیں زا نسبت کی تجہا فطر کی یٰتعا لہا سے ءابد ۂید عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
فیصل جو ے سا لزا زور ۔ہے بس بے لہا کہ ہے ہعلید کا یہو ہ۔ہے تاعلکر فتصر میں تناکا ہے تاچا سے و ،ہےعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔
عل
عل
عل
عل
سا ،ہے اد کر فیصل جو لزا زور عےرذ کے رقد و قضا یعنی ہے سکتا ا لیتبد میں سا نہ ہے سکتا لبد نہ سےعلا اد کرعل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے کیا ر ے نآر کو ےنظر لا سا کے دیہو ۔سکتا ھاا نہیں قد یکو وا فخلا کے فیصلعل
د
ر
عل
عل
عل
عل
م
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
َ
َ ّ ُ ٌ َ ُ ْ
َ
ُ َ
ُ ُ
َ َ
َ ُ ْ
ُ َ ُ ْ ُ ْ
ٰ َ
ْ ُ ْ َ ُ ٰ
َ ْ ْ ْ ْ
َ ْ
ُ
ْ َ
َ َ ْ
ُ
َ ْ َ ْ
َ
َ
ءۗاشی فيك قِفنی ۙنتطوسبم ہدی لب ۘاولاق امب اونِعلو مہی ِ دیا تلغ۰ۃلولغم ِہللا دی دوہيلا ِ تلاقو
ِ
ِ
ِ
)64:5 نآقرا(
عل
عل
عل
عل
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
)نہعلخاعلتا( سا ہو لعنت پر نا روا یںجا ےدعلا ھا کے نا دو ہیں ےہو ےبند ھا کے لہا :ہیں کہتے یہو روا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے تاعلار عطا ہے تاچا حطر جس و ہیں ےہو کھلے ھا ںوود تو کے لہا بلکہ پر تاعل عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
کہ ہے تاعلکر رد لاعلو تد نساا ۔ہے ااو بخشش عطا ہیعلو کہ ہے تاعلکر عجوعلر فطر کی قخا نےا نساا ہی سے ءابد ہید عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
11

