Page 16 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 16
نظر نقطہ تحقی رعلوعلا علمی کعلا :حعلتشر کی تعلحاعللاعلا یعلتفسی و یعلآعلرعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
علم ناجا کا خمنسو خنا ۔ہے گیا کیا خمنسو عےرذ کے تاآ یآر یرود جنہی ہیں سےا مکاا دمتعد میں مجید نآر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہیں کی تصنی یںکتا مستق سا نظر یش کے یتا کی عوو یا ے ءعلما ےرعلما ۔ہے بعلا نتر ما کا نآقرا عل عل
عل
عل
پر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عم سم ل
عل
عل
ک سے منا کےعل خوسنملا و خسانلا ۃلاسر ے ی ا معلاا منعلرا عبد بن ّٰہعلا عبد مد وعلا پر ععلوو سا پہلے سے سب
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔تھے درا کے ملاا علیہ قدصا جعفر ماا تحضر پآ ۔کی رتحر بعلکتاعل
عل
عل
عل
لوعلتاعل
علتاعل
و
عل ل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
جو ےجا لیا دار مطلب یقد روا یکو وعلا کے سا ،ہےعلتاعلآ میں ناذا مطلب جو سے ملا رظا کہ ہے ہ تو ممفہو مشہو کا سا عل عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہو ترعلاعلا سے فہم کی ںوو معلعاعل
عل
عل
عل
ْ ْ َ ْ ُ ْ َ ْ َ َ
)9:30 نآقرا( ضرالا يف اوری ِ سی ملوَا
عل
عل
عل
عل
ِ
ِ
‘‘؟ھتےد نہیں کو نآر و کیاعل ’’ نآرقلا یلا اورظنی ملوا ۔ےجا لیا ہ مطلب کا‘‘ ےعلکر نہیں سیر میں ینز رو
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
ہ
عل
عل
۔ہیرو عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
،
عل
ر
عل
عل
عل
ر
عل
جس رمحو منطق کا عمل وا حکم کہ ہے مطلب کا لوتا بلکہ ہے نہیں ترد زر کدنز کے تحقی لا حتشر کی لوتا
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے ہیا دارا سے۔ہے تاعلہو راد و راد کا یناقو و مکاا یآرپرعل
ُ
َ َ
ً ْ ْ َ ُ َ ْ ّ ٌ ْ َ َ ٰ ْ َ ْ ُ ْ َ ْ ْ ْ َ ْ ُ ْ َ َ ْ َ ْ ُ َ ْ َ
)35:17 نآقرا( ۔لیِوات نسحاو ریخ کِلذ ۰ۭميِقــتسملا ساطسِقلاب اونِزو متلِک اذِا ليكلا اوفواو
عل
عل
عل
عل
ِ
ِ
ِ
عل
عل
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
کا یا بھی مجاا روا ہے میں یا یبھلا ھور یسید وزاتر تو د کر لتو ب روا ود کے کر پو کو ےپیما تو تےنا تم روا
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
۔ہے بہتر داز عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے تاعلآ نےسا معنی کا لوتا پر رطو حو ہداز سے سا کچھ پر ممقا روا ک ا عل عل
عل
عل
عل
َ
ُ ْ
ّ َ
ُ
ْ
ْ َ َ
َ
َ
ْ َ
ٗ ْ
ْ
ْ ْ ُ ْ َ ْ ُ
َ ّ َ
)39:10 نآقرا( ہلیِوات مہِتای املو ٖہملِعب اوطيِحی مل امب اوبذك لب
عل
عل
عل
عل
ِ
ِ
ِ ِ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
نہیں نےسا کے نا بھی مجاا کا سا بھیعل روا یآ نہیں میں علم ہعلحاعلا کے نا جو اجھٹل کو چیز سا ے ںہوا کہ ہے ہ یقت عل
عل
عل
عل
عل
۔لا عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ے ملاا علیہخضر تحضر ب کہ ہے یجا ہو سے عےاو کے ملاا علیہ خضر تحضر روا یٰو تحضر تاو دمز کی لوعلتاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
ضبط سے ملاا علیہ یٰو تحضر تو کیا عور ناعلکر ترد کو ایوعلد ہدتاا ک روا کیا قتل کو بچے ک ،اد کر خارعلو میں تی عل
عل
ا
عل
عل
عل
و
چہچنا ۔تھے نہ ہاآ سے حکمت رارا ہیدپو میں نا روا نکتے یزر کے تااقدعلا نا ملاا علیہ یٰو تحضر کہکیو کا ہو نہعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے تاعلہو دارا بعد کے نعلیا کے ںحکمت وا رارا ہیدپو میں تااقدعلا نا عل عل
عل
عل
عل
َ َ ْ
ً ْ َ ْ ّ ْ ْ َ ُ ْ ْ َ َ ٰ
َ َ
۔اربص ِہيلع عِطست مل ام لیِوات کلذ
ِ
16

