Page 19 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 19
نظر نقطہ تحقی رعلوعلا علمی کعلا :حعلتشر کی تعلحاعللاعلا یعلتفسی و یعلآعلرعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
ا
سا ۔سکتے سمجھ نہیںعل گو تو یںہو تاآ ہمتشا میں سا ر کہکیو ہیں نہیں تاآ ہمتشا میں نآر کہ ہے لخیا کا ںوو کچھعل
عل
نہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے کہتا نآر دو کہ ب ،تھا سکتا بن نہیں تاہد ٔمہر لیے کے ںوو سب نآر حطرعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
َ
ْ ّ ْ ّ ٌ َ ْ َ ّ ً ُ َ َ ّ ّ ٌ َ َ ٰ
َ
ُ
َ
عل
عل
ِ
عل
عل
)138:3نآقرا( نیِقتملل ۃظِعومو ىدھو سانلِل نايب اذھ
ِ
عل
عل
عل
۔ہے نصیح تاہد لیے کے یٰتقو لا روا ہے نعلیا حو ک لیے کے ںوو معا ہ
عل
عل
ا
عل
عل
عل
و
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے نہیں فہم لعلا لیے کے سب روا ہے ہمتشا رپو کا ےرپو نآر کہ ہے لخیا کا ںوو روا کچھ کہ ب عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
کا تاہد نآر کہ نہیں یمنا کے تعلا ساعلناعلہو دجوعلو کا تاآ ہمتشا میں نآر کہکیو ہیں لعلبو لانا ےنظر ںوود ہ عل
عل
۔
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
کہ نہیں زر مطلب کا ہمتشا ۔علہو نہ فہم لا بھی حطر کسی ہے نہیں جوو تآ سیا یعلکو میں نعلآر کہکیو ہے مہر عل
،
عل
عل
عل
د
عل
عل
جو
عل
و تاآ گرد بلکہ ہے نہیں فہم لعلا و زا تآ و کہ ہے ہ مطلب کا سا بلکہ ۔ہو فہم لانا بھی سے دد کی عارذ ےرود ہو عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
)۷ ہآ ناعمر لآ رعلو تفسی ہو ظہملا لیے کے حتشر دعلمزعل( ۔ہے فہم لعلا عےرذ کے ثدعلحاعلا عل
عل
عل
ہ
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے اار دو ے نآر کہ نہیں لعلبو لعلا بھی لیے سا ہنظر رود عل عل
عل
َ
َ ٰ ُ ْ َ ْ ُ ّ َ َ َ َ َ َ
ْ
۔نارقلا نوربدتی الفا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
)82:4 نآقرا( ۔ےکر نہیں غو میں نآر گو ہ کیاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہیں سکتے کر کیسے نآقرا ی برعلد م پھر تو ہے فہم لانا لیے ےرعلما نآرر ا عل عل
عل
عل
عل
عل
و
عل
عل
با
عل ق
قباا روا ذعلنفاعل
ر
ا
عل
ا
عل
عل
علنفاعل
ذ
عل
عل
عل
عل
یا ،تھا تاعلہو طبقپر را جس میں لونز رود حطر جس لہٰذ ۔ہے رتود یبدعلا ک لیے کے نساا عو بنی مجید نآر کہچوعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
میں را سا طار و تاحا متما کے لونز نہعلاز کہبشر ۔علا ہو طبق ذنا بھی پر روا متما کے قسم سا ےاو ےآ ندآ حطرعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ٔ
عل
عل
عل
و
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
۔گے ںہو دعا بھی پر ںوو ےاو ےآ ضار ہیعلو، تھے ےہو دعا پر ںوو کے لونز نہعلاز ضار جو لہٰذعل۔ںہو دجوعلو عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ٔ
عل
عل
عل
عل
عل
ٔنہعلاز ر روا یہو طبق حد ہ پر دارا متما ےاو نےر فعلصاعلوا کے قسم سا تو ہے یہو حد کی شخص کسی میں یو لونز نہعلازعل
عل
عل
ٔ
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔علا ہو یرجا حکم کا تذ سا پر ںواو نےر لہذر فعلصاعلوا کے قسم سا بھی ندآ تو ہے یہو تذ کی کسی میں لوعلنزعل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
ںیو نعلسر کو تعلا سعلا ۔علہے گئی ہو منجم و منحص ہی پر لعلونز نعلا فعلر تعلآ کہ ہے نہیں زعلر مطلب کا لونز نعلا س
عل
عل
:ہیں ےکر نیا عل
عل
عل
۔ببسلا صوصخب ال ظفللا مومعب ۃربعلا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہو نہ ںکیو صخا سبب ہاو ہے یجا ھید یتعمو کی لفظ
عل
عل
َ
تاور سے ملاا علیہ را مد ماا ۔ہے گیا کیا تعبی سےعل قابطنا و ذافن ىرج میں ملاا علیہ ینمعصو ثدعلحاعلا کو مفہو یا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
م
19

