Page 17 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 17
نظر نقطہ تحقی رعلوعلا علمی کعلا :حعلتشر کی تعلحاعللاعلا یعلتفسی و یعلآعلرعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
)82:18 نآقرا(۔سکے کر صبر پآ پر جن لوتا کی ںتوعلا نا ہے ہ عل
عل
نہ
عل
عل
عل
عل
لہا مطلب کا لوتا بلکہ معنی نیعلا نہ روا ہے معنی یرظا نہ مطلب کا لوتا قمطا کے تاعماا یآر گرد روا اعلا ہرند عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
جنہی ہے سپا کے صخا نِابند نا ا ہے سپا کے لہا فر علم کا جن ہیں رارا روا حکمت ہیدپو ردا کے مکاا کےعل
عل
عل
ہ
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے زاو سے معلو کے غیب نہعلاخز ے یٰتعا لہا عل عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
ٔ
ْ ْ َ ْ ُ ٰ َ ٓ َ ْ َ َ
َ
ّ ٗ ْ
ّ َ ُ
ُ ْ َ َ
۔۔۔۔ملِعلا يف نوخسرلاو ۰ۘؔہللا الِا ہلیِوات ملعی امو
ِ
ِ
ِ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
)7:3نآقرا( ۔ہیں تےجا ہی ےاو نےر ممقا خار میں علم وا خد فر تو لوتا )یقی( کی سا
عل
عل
عل
عل
:ہیں ےار ہر سقد یعلو ظمیٰ لہا ۃآ تحضرعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
ٔ
۔ۃمیرکلا ۃیآلا ترج کلذ یلع و رمالا ہيلا لووی امو ۃبقاعلا ہنم داری و لیواتلا لمعتسی دق و
)13(
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے قمطا کے معنی سا بھی فہعلر ٔہآ روا ہے یجا ی دار شتزعلا کی را کسی ا مجاا کبھی سے لوعلتاعل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
و
عل
عل
عل
عل
ل
عل
عل
میں
ر
قر میں لوتا روا تفسیعل
عل
عل ق
و
عل
عل
و
تفسیعل
عل
ا
عل
تا
عل
عل
ر
)14( ۔ہیں کہتے تفسی کو تاو کی ہیا دمقصو میں تآ کسیعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
و
ہیں کہتے لوتا کو حکمت وا نکتے یزر کے عمل ا حکم کسی ا عل عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے تاور سے ملاا علیہ را مد ماا تحضرعل
عل
عل
عل
عل
)15( ہلیوات ہنطب و ہلیزنت ہرہظ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے لوتا معنی نیعلا روا لتنز معنی یرظا کا نآر عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے تاجا خد فر نآر لوتا کہ ہے لا کی تعلا سا تعلما ک کی سنت لا :؟ہے تاجا خد فر نآر لوتا کیاعل
ا
عل
ا
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ساا حصہ یکو کا ساعلا نآر کدنز کے نا ۔ہے نہیں ترد ہنظر کدنز کے سنت لا ےعلما عض روا یہاا عہ کہ ب عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
میں نآر ے یٰتعا لہا روا ہے ہو لزنا لیے کے تاہد کی نساا تو نآر ۔ہو نہ ہدفاا لعلا لیے کے ںوساا جو ہے نہیںعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
و
عل
عل
عل
میں سا ہی نہ روا ہے سکتا بن عہرذ کا تاہد ہ تو نہ تو ہے فہم لانا حصہ کچھ کا نآرر ۔ہے ید تود کی فکر رغو روا برعلدعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
م
۔
سا ۔سکے سمجھ یکو رود ہوعلا کے سا دو مطلب کا جس تاعلکر نہیں لا ساا بھی کبھی یکو ہے تیر شگنجا یکو کی فکر رعلغوعل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
نہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
و
عل
عل
عل
ہ
:مہکر آعل۔ہے تاعلجا ہو ختم ہی ملا مقصد تو سےعل
عل
عل
َ
ّ ٗ ْ
ّ
َ ّ َ ْ ْ ّ ٌ ُ َ ّ ٰ َ ْ ْ ُ ُ َ ْ ْ َ ْ ُ ٰ ّ َ ُ َ ٓ َ ْ َ َ
ُ ْ َ َ
َ
)3:7 نآقرا( انبر ِ دنِع نِم لک ٖۙہب انما نولوقی ملِعلا يف نوخسرلاو ہللا الِا ہلیِوات ملعی امو
عل
عل
عل
عل
ِ
ِ
ِ
ِ
ِ
عل
عل
عل
عل
۔ہیں ےآ ے نماا پر سا م :ہیں کہتے جو ہیں تےجا ہی ےاو نےر ممقا خار میں علم وا خد فر تو لوتا یقی کی سا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ْ ْ َ ْ ُ ٰ
ّ َ
عل
عل
عل
عل
عطف پر جملے قہعلسا بلکہ ہے نہیں جملہ یا یکو ملِعلا يف نوخسرلاو میں تآ سا ۔ہے سے فطر کی بر ےرعلما کچھ سب ہ عل
عل
عل
عل
عل
ِ
ِ
ِ
17

