Page 62 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 62
میں نیعلوعلر کی ؑینعلمعصو معللا ںعلیاعلنشا کی یتعلبو رعلوعلا ععلاعلو ،علطعلاعلر ،علسفہ ،علیقت :عاعلدعل" یعلبند ےعلاعلدعل" مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ُ ْ ُ َ ُ َ َ َ ُ ّ ٰ ُ ْ َ
عل
)39،13نآقرا(۔تبثی و ءآشی ام ہللا اوحمی
عل
عل
عل
ِ
عل
عل
۔ ہے تاعلکر تثا روا تاعلمٹا ہےعلچا جو لہا
عل
عل
عل
:ہے بھی میں کپا ثحد 1ہے یلد کی سا عل عل
عل
عل
ُ َ
ْ
)3( َ ْ ُ َ َ َ ْ ُ ّ ُ َ َ َ ّ ّ َ
۔مربملا ءاضقلا دری ءاعدلا نِاف
عل
۔ہے تید لعلا کو مبر ےقضا عاعلد شک بے
عل
م
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
سا ا ہے عمل میر ک محض عاعلد کی نساا اآ کہ ہے یکر پید لاعلو نہعلفلسف گہر ک یپیچی کی تعلق ینعلا کے رقد و قضا روا عاعلد عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
ا
عل
ا
ا
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
لعلعا ک بھی کو د کی نساا میں تناکا مِنظا نےا ے یٰتعا لہا کہ ہے تاعلکر راا فطر کی تعلا سا ہ ۔ہے یرتا یقی میںعل
عاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
مستق نےا عےرذ کے ںؤعلعاعلد روا لعلعماعلا نےا سےعلا بلکہ تاعلبنا نہیں بندعلپا کا رقد محض کو نساا ہ ۔ہے کیا لعلا پر رطو کے سببعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
حصہ ک کا منظا یا دو ہ بلکہ ہے نہیں رعلا سے منظا کے رقد و قضا عاعلد کہ ہے تاعلکر ظا ہ ۔ہے تاد غیبعلتر کی ےراسنو کوعل
ا
ر
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عاعل
عل
عل
عل
علم کا لہا ۔ہے لعلا میں سلسل کے بعلسباعلا ہدکر مقر کے لہا جو ہے تاعلکر یاا کو سبب ک ہو تو ہے تاعلکر د ہبند ب ۔علہےعل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
نہیں "تیبدعل" کو رتقد عاعلد ،الہٰذ ۔ی ےآ لیتبد کیا میں نتیج کے عاعلد کی سا روا ا ےکر د نکو کہ ہے تاجا ہو روا ،ہے یزا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ترصوو ک نیارد کے ےدارا ہیا روا ےدارا یساا ہ ۔تھا طوشر ھسا کے عاعلد جو ہے یکر پو کو "رقد" سا بلکہعل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
۔ہے تاد غیبعلتر کی ےراسنو پر رطو لعلعا کو مستق نےا عےرذ کے ںؤعلعاعلد روا لعلعماعلا نےا کو نساا جو ہے تاعلکر پید گیآ م عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
م
عل
عل
عل
عل
عل
عل
کی بعلسباعلا گرد جو ہے سبب ک دو عاعلد ۔ہے حصہ کا سا بلکہ نہیں دمتصا سے منظا کے رتقد عاعلد ،قمطا کے یعلطباعلطبا ہعلعلا عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
1ہے تاعلکر پید جعلتا حطرعل
عل
عل
نی
عل
عاعل
عل
کی
عل
علو
ا
تو
با
ل
د
عل
عل
:یہ
ا
میں
میں نیور کی رآ کی فہفلا یلاا روا مور ناعلاعلو ،لباا ہعلا :یہتو نہعلفلسف روا منطق کی د عل عل
عاعل
،
عل
عل
منطق
علا
ہ
عل
ا
عل
عل
لا
عل
عل
عل
ا
کی
و
عل
عل
ء
ء
ر
عل
آ
عل
عل
عل
ر
فہ
کی
فلا
فلسف
ر
ا
ی
عل
عل
عل
و
ر
ر
عل
عل
عل
عل
و
عل
عل
ا
و
عل
عل
عل
ناعل
عل
م
عل
عل
عل
ا
عل
نہعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
مسلم متعد جسے ،ہے مظہر یدجوعلو روا یعلحاعلور ،نہعلفلسف گہر ک بلکہ نہیں تدعبا بیذ ک فر عاعلد میں تاور یفکر یلااعل عل
عل
عل
ا
عل
د
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے ابنا بحث عوو سے ںؤپہلو مختل ے نعلمفکرعل
عل
ِ
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
ہ
عل
ا جاا فر عاعلد ،کدنز کے نا ۔ہیں سمجھ عہرذ کا گیآ م سے مطلق یقت وا تکمی کی یدو یساا کو د ؒ لباا مد ہعلعلا عل عل
عل
عاعل
عل
عل
عل
علعلا
با
ل
عل
عل
عل
ا
ؒ
عل
عل
مد
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
یعلحاعلور تر یعو ک کر نکل سے دوحد کی تاذ یدافرا نیا نساا عےرذ کے جس ہے عمل ساا ک بلکہ نہیں ہاا کا تعلحاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
ر
عل
عل
ہ
عل
عل
:ہیں لکھت و ۔ہے تاعلجا جڑ سے رعلشعوعل
)4( "ہے تاعلجا ہو نگآ م سے ںابیکر ِبحر ہرعلز سا اھو کا شخصی یساا سے عاعلد"
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
ا
۔ہے تاعلکر بار بجا کی یدو لعلعا ےبجا کے رتقد تسا کو نساا جو ہے ہتجر یقارا ک ںعلا کے لباا عاعلد عل
عل
عل
عل
عل
عل
و
ناعل
عل
عل
ب ،کدنز کے نا ۔ہیں تےد رار یقتو ک گئی اڈ میں لد کے ےبند سے فطر کی خد کو د ؒیور ندا لجلا ناعلاو عل عل
عل
عل
جلا
عل
عل
عل
ا
ر
عل
عل
و
عل
عل
عل
عل
عل
عاعل
عل
ا
عل
عل
ؒی
ن
عل
ا
عل
عل
ل
عل
عل
ا
عل
ی
عل
عل
عل
عل
د
62

