Page 89 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 89
غ ٹ غ ئ
���
ہعلزعلجا یعلتنقی پر سعلا رعلوعلا مبنی یعلدعلحاعلا رعلبطو معلز� ساعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
نظر ےکر ےود کے حطر سا پر امیڈ لو ےاو ےعلہوعلرمتا سے ہو کی علمی کم نیا سے نا ا مکتب کے م� سا یعنیعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
کیا نہیں ہعلحاعلا مکمل کا "رعلمظاعل" بھی کبھی سے رکا قہطر سیسا کہ نکلا نتیج ںیو س ۔ہیں نہیں تعلناعلیا سیسا کہ جو ہیں ےآ عل
عل
عل
عل
،
،
عل
عل
عل
بھی کبھی ہیں ےہو ہی سفید ہنس کہ ہیں سکتے کہہ نہیں پآ سے سعلا لیکن ہے ھاد ہی ہنس سفید ہمیش ے پآ مثلا ہے سکتاجا عل
عل
عل
ہ
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
۔ہے تاعلہو )falsifiable( رپذ لطاا جو ہے علم و نسسا س ۔ہے سکتا ٹو دا ہ عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
نتیجعل
نتیجعل
غ ٹ غ ئ
���
لع
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
سے رباا یا�ی�م روا نہعلفلسف ،منطق کا دو ،ہے نعلتو یفکر کا دحاا دجد جو ،م� سا یدحاا کہ تھا ہ یٰود یزر کا ےمقا سا عل عل
عل
عل
عل
ز
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
کا یعلساعلر تک یقت وا لمعقو معتب ہی علم شد لحا سے رکا ٔقہطر سیسا فر کہ یٰود کا م� سا ۔ہے ہنظر لزتز عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
ا
۔ہے تاعلکر دانظر کو تاور خیرتا روا عنو عتو کی علم جو ہے فو مبنی پر رعلنکاعلا روا دوحد تنہا ک ،ہے عہرذ حدعلاوعل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
،
عل
علمی نافقد کے یلد ،یددترعلدو چہاڈ علمی کا م� سا کہ اہو حاو میں نیور کی تااعترعلا یقد ہرعلا ہدکر یش میں ےعلمقاعل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
تحقی ِمنہج حسی وا ،ضبط ،دوحد ک دو تابذ نسسا ۔ہے رشکا کا تادتضا دشد سے قلاا لط کے منہج یتجر روا ،ترعماا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
گیر ہمہ ،کلی ک کو نسسا ےہو ےکر وتجا سے ےراد سا م� سا جبکہ ؛ہے دوحد تک رمظا کے تناکا یدعلا جو ،ہےعل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
سے — تانظر لدمتبا لقاعلا کے م� سا کہ گیا کیا حاو بھی ہ۔ہے تاعلکر ششعلکو معلکاعلنا کی ےکر لتبد میں تحیا ٔہعلنظرعل
عل
عل
عل
عل
لع
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
منطق ا زاجو خیرتا منظا یا�ی�م نےا نےا سب ہ بلکہ ،نہیں ےود بیذ محض — کاردا یاجدعلو روا ،عاتزا لی ،مہاا ،یو عل عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
نہ
عل
عل
عل
و
عل
،یلد لا ک دو رعلنکاعلا کا سا ،ےکر لطاا لی علمی کا تانظر لمقا د متما نا م� سا تک ب ۔ہیں تےر تعلساعل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
لطاا روا یاومفر جو ہے معلا پر منطق یاقرا کہچو دو تابذ نسسا ،ںزا ہوعلعلا۔اہو رتصو فو نہعلتحکم وا نہعلمتعصعل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
ز
عل
عل
عل
سا ب م� سا چہچنا ۔سکتا جا کیا نہیں ذا علم مطلق ا قطعی یکو پر دبنیا کی سا لیے سا ،ہے یہو )falsifiable( رعلپذعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے تاعلکر فاحرا بھی سے ںووا سیسا ہو تو ہے تاعلکر لعماا لیے کے رعلنکاعلا کے ںحقیق یاروعلا کو بنیا یاقراعل عل
عل
عل
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
،سیسا یر ک ہ تو ہے تاجا اعلبنا دبنیا کی حاا سےعلا ب بلکہ ہے ضعلنادو وا صنا پر سطح یعلفکر و علمی فر نہ م� سا کہ ہ ہعلخلاعل
عل
عل
،
ر
عل
عل
عل
د
ز
عل
عل
عل
عل
ا
عل
د
دحاا دجد روا ،نسسا سفہ ،علم سفہ حلقے نید و علمی کہبشر ،ہے ممکن ر رو کا سا ۔ہے تاعلجا بن پیکر یفکر نہعلتعصب روا ،منطق یر عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ٔ
عل
عل
عل
عل
عل
ٔ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
نہعل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
،
عل
عل
۔ںکر یش یہعلیا علمی محقق روا ہسنجی نزامتو ک کر سمجھ سے یاگہر کو یبعلساعلا یفکر کےعل
عل
عل
حوعل
عل
عل
عل
ا
عل ت
عل
تجا ہاحوعل
ہ
جا
1 UNESCO1 Statistics and Resources1 In UNESCO Science Report: The Race
against Time for Smarter Development, edited by S1 Schneegans, T1 Straza,
and J1 Lewis1 Paris: UNESCO Publishing, 20211 Accessed April 19, 20251 https:�� عل
عل
89

