Page 47 - Alkauther-Journal-2024-V4-Issue1
P. 47
ع
و
تحلی ہعجز کا یعمکا اع،عہیا صفت میں معلاعا علیہ ینعموعایرعا معلاع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
ع
و
تمعر کنہ ع ع
کنہ
معر
ع
ع ت
ا
ع
ع
نہیں بھی ہو چھپا و سے سعا کہ ہے ممکن لیے کے نعساا تمعر ی بیعاو کچھ لیکن ہیں سکتی کر نہیں یعبندحد کی سعا لقو
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
تمعر کنہ جو کہ ہیں ےبند صخا ہم تا ہے سکتاعکر نہیں کردا کا سا نذ کا کسعنا و کس میں نظر کی ؒ سینا نا تہا۔عہےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہے نہیں غاد ہو یعنی ہے سکتا ن نہیں ناسدسا لیکن ہے تاعجا تو ٹیریویو نٹڈسٹو ر جیسے (ہیں سکتےعکر لعا یعساعر تک ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ےعترعا میں رسمند سا ، ہے تاعجا ہو باغر نساا ںجہا ہے ارد ہو ہ ،۔)سکے کر تارد روا سکے سمجھ قحقا یرقد کہع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ع
ع
ع
ع
ع
میں یطغیا کی سمند کے تاخیا نہعر ہے یروضر ناعہو لعا کا نذ کے ناعید سا روا ہے ہمعا بہت یرتیا یزعا پہلے سےع
ع
ع
ع
ع
۔ےعجاعہو باغر نساا ع ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
نےسا کے حقیق وا تقاا ،ییزپا کی فس ریاہو ،تیز ، را کو کتیر کے رسمند سعا کہ ہیں ےکر نصیح سینا علیبو
ؒ
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
،ہے تروضر کی لعقو ازور ۂیگا روا تہبر ہی بہت لیے کے یز ہغو میں لمسا ییاا نا، یےعا حور یاو ےہو لیم ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہراا فطر کی ینبو ثحد سا نصیح ہ کی ؒسینا نا لبقو کے یمطہر شہید ہے تاعترعا نہیں رپو پہ طر سا کسعنا و کس ع
ا
ع
ر
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ؒسینا نا ۔ہے سکتاعہو رعا کا یا ہو، ہےعیا ابنا لیے کے مکا صخا کا کو شخص ر یعنی "تنسا یرکا ِ بہر ر کسی " کہ ہےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،یںسکھا لمسا ییاا مقد ہ مقد روا ًجارد کو را ےاو ےترعا میں ناید سا کہ ہیں ےکر نصیح کو نرا کے تیاا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ہی سےا ند سا ںہو ےسکھا لمسا ہپیچی ند جس وا یںبڑ گےعآ تو ہے چکا سمجھ صحیح ر ، یں نحاا کا سرد ےاو پہلےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ر
یںسکھا نہ ند س ا تو ہے نہیں تیا پر رطو نیعذ ر پس نہیں ا ہے بھی تیا پر رطو نیعذ درا جآ کہ ھیںد بلکہ یںسکھا نہع
ع
ع
لا کے سا ہو کہ ںکیو یںسکھا نہ کو اعو معا لمسا عقلی یقد ہ کہ ںکر یدتا روا یںکھلا قسم وا یں عہد سے درا ۔ گےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
م
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)15( ع ع ۔ہیں نہیںع
ع
ع
ع
کنہ
ر
ع ء
ع
عنا
ع
آ
میں
ت
ع
ا
ءارآ میں تعنا کنہ ع ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ہے سکتا پہنچ قلب وا نذ کا بشر تک تنا کنہ جس لیکن ہے نہیں میں بس کے کسی ناجا حقیق کی ہیا تمعرِ نہ
ع
ع
ع
ِ
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ہی نپہچا کو تصفا کی لہا عقل یساا کہ ہے کہا ے بعض ہیں یآ نےسا رآ مختل ںہا کے ںومسلم میں ےرعا کے سا ع ع
۔
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
تصفا کی لہا پر رطو یماا ہم کہ ہے لخیا کا نا ۔ ےپہچا کو تصفا کی لہا کہ ہے نہیں تہار یکو لیے کے عقل ہے سکتی نہیںع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہوعر سا ۔ںد نےر ہی سےا سےعا ہے ممکنعنا کہ جو ہیعاآ سے نا لیکن یںا نماا پہ نا ہیں یآ میں ثحد روا نآر جوع
ع
ع
ع
ٰل ّ َ ُ
ع
ع
ع
ع
یتعا دو خد کہ ںکیو کہ ہے ہ لخیا کا نا ۔ہے تاعجا کہا "هلطعم" یںا ہیں لا کے کردا معد کے عقل یساا جو کوع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ہیں ےآ میں ثحد روا نآر جو فعصاعوا کے خد ،ہیں قمخلو ہم کہ جب ہےع(Necessary being) دعجوعلوعا جبعاو ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہے نہیں حطر کی قمخلو بھی کسی خد کہ ںکیو ہے سکتی جا ید نہیں نسبت فطر کی خد یںعا ہیں تصفا یساا میں حقیق ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ا
ع4ع5

