Page 48 - Alkauther-Journal-2024-V4-Issue1
P. 48
ع
ع
تحلی ہعجز کا یعمکا اع،عہیا صفت میں معلاعا علیہ ینعموعایرعا معلاع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
و
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
دعجوعلوعا ممکن و ہیں تصفا بھی جو سپا ےرہما ، ہیں سکتے ےد نہیں نسبت فطر کی سا کو تصفا یساا نا ہم سے ہ و سا ع ع
۔ہے نہیں سپا ےرہما صفت یکو وعلا کے نا ہیں تصفا کیع(Contingent being)
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہتنز وعر ۔ ںکر قتصد پر رطو یماا روا ںکر یاا تسکو میں ےرعا کے ہیا فعصاعوا ہم کہ ہے نہیں رعا پس
ہ
ع
ع
ع
عقل یرہما کہ لگے ےکر لخیا ناعتوعنا سے ےسر کو عقل وا گئے فطر کی طافرعا میںع(transcendence) یدواعخدع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
کے خد ہم کہ ہیں کہتے لیکن گئے نہیں فعطر کی ہعتنز تک حد سعا بعض سے میں نعا ،ہے سکتی کر نہیں کعرد بھی تصفا کنہ ع
ع
ع
ہو اًزعا تو ہیںعا ناعکر تعا صفت یثبو یکو ہم لیکن ہے یآ مزعا تشبی سے سا کہ ںکیو ہیں سکتےعکر نہیں کرد تو کو فعصاعوا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،ںکر نفی سے تاذ کی یتعا دواخد کو تصفا نا ہم کہ ہے ہ رکا ۂرعا پس ،عی ےآ مزعا تشبی سے سا روا یہو صفت یساا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)16( ع ع ۔ ہے نہیں یتروا زعا ،لجا ہو کہ سمجھ سے سا تو ہے ی روا رقد ،یما خد کہ ہیںعا کہنا ہم جب جیسےع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کنہ کی لہا کہ ہیں ےہو لا کے تعا سا(dialectical theologian) متکل مسلم ثر میں لےمقا کے نا ع ع
ا
ن
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہے سکتی جا کی لعا تعنا کنہ عےرذ کےع(attributes) تصفا کی سا روا ہے سکتی کر کرد یساا ِعقل کو تعصفاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ہ
ع
کی لہا ہم عےرذ کے جن فعصاعوا کے لہا کہ ہے لخیا کا جس وعر پہلا سے میں نا ، ہیں منقس میں ںعہوعوعر د بھی تہا ۔ ع
و
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ںیکسا لیے کے ںوود خد روا نساا فعصاعوا ہ، نہیں قفر یکو میں فعصاعوا یساا روا میں نا ہیں سکتےعکر لعا تمعرع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
َ
ّ ُ
ع
ع
ع
و
"هہبشم" نہیں لا کے قفر کسی ا ہیں تےعا ہمشا سے تصفا یساا کو ہیا فعصاعوا جو کو وعر سا۔ ہیں تےر معنیع
ع
ع
ع
ہ
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کے یدتا نیا ہ ہیں لا کے ںؤپا روا ھہا ، جسم کے لہا تو بعض سے میں نا ہیں کہتےع(anthropomorphist)
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
حکم کا لوتا کی تاآ نا کہ جب ،ہیں ےعا یلد سےع(multivalent verses) تعبہاعمتشا تِاآ یآر بعض لیےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
۔ہے یا اد ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
کلعا یععا لیکن ہیںع(heterodyne) کمشتر پر رطو لفظی ہر ہے لا کا قفر میں ت صفا ہیا روا یساا ہوعر سرعود
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
و
ع
سکتے نپہچا سےعا تک حد دوعحد لمعقو کا ہم روا ہیں سکتے ے معنی گا کا کر ر نیارد کے تشبی وا ہتنز ہم ، ہیں مختلع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
)17(
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
لیکن سکتے پہنچ نہیں تک(core of attributes) تصفا نہ وا(very nature) تاذ نہ ہم چندعر ۔ ہیں ع
ت
�ل�
)18(
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
گلو کے مکتب کے= �ی�ب ہ ا مہا ہ ۔ سکتی کر نہیں وعحد میں تصفا سےعا لعقو ہر ہے ممکن یفتو تک حد یعمکاعا ع
ع
ع
ا
ع
ت
�ل�
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
۔اد یبتر منظا عقلی ہی میں یمار کیع= �ی�ب ہ ا مہا دعو ے ںھوا کہ ہیںع
ع
ع
ع
ع
سلبی تعصفاع
سلبی ت عصفاع
ع
ع
ع
ع
)19(
ع
(negative attribute)سلبی صفت کو صفت سا ہو ممتن وا لمحا لیے کے مستق ا جبعاو تِعاذ جو صفت سیا
ر
ِ
ع
ر
ع
ع
ع
و
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
تصفا ے ؒینتاا رعد تہا ،ےجا کی نفی کی تصفا کی مستق عجوعو روا لعما سے ساُ کہ نہیں معنی کا سا ہے تاعجا کہاع
ع
ع
ع
ع
ع
دِ
ع
ع
ع
ع4ع6

