Page 49 - Alkauther-Journal-2024-V4-Issue1
P. 49
ع
تحلی ہعجز کا یعمکا اع،عہیا صفت میں معلاعا علیہ ینعموعایرعا معلاع مجلہ تحقی علمی یہما ہ
ع
و
و
ع
)21( ع ع ،ہے یا کیا شما لیے کے تاذ کی دو خد میں نادا ےبڑ متما سلبی تِعصفاع )2ع�ع( ع ۔ہے سمجھ سبعمنا ہداز کہنا یہلا ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ر
ع
)
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
گئی کی یدتا بہت تصفا رِبطو روا ہیں کیے رشما پر رطو کے تصفا کی عہماعاعبرع( لہا میں بمذ وہند پہلے سے سب یںا ع ع
ش
�
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
، ناز ا ،ہَم ا ،طعم ا،لاوز ا ،ترعو ا ،سمحسو ا ،اعد ا )22( ع ع ، ہے تاعجا کیا عا ںیو کو خد میںع(Vedas) ںودو ،عہےع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع ّ
ع
ع
ع
)23(
ع
ع
۔ہے یا کیا شما پر رطو کے تصفا کی لہا کو سلبی تِصفا میں ملاا روا ت ھبد ،تدیہو ،مسیح حطر یا ۔نعمکاعا ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
کر ھبڑ سے سلبی تِصفا لیے کے ے کر منز سے تصفا کی ثدا روا دجوعلوعا ممکن کو نسبحا دواخد کر ھبڑ بھی سے یثبو تصفاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہمنز سے سلبی تصفا تک جب کو جبعاو تِاذ ،ہیں بھی تصفا یساا ناعہو مند ترقد روا معا ،ی ۔ہیں نہیں تصفا روا یعکوع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
علت جو ہیں گلو کئی سے ہو سا ، ہے تاعہو نہیں تعا کچھ وعلا کے دعجوعو مستق غیر وا دعجوعلوعا ممکن کا تک تب ےجا کیا نہع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ٹ غ
��
ع
ع
ع
ع
ع
ع
و
ع
ع
ع
ر
۔ہیں سمجھ مستق ا جبعاو تاذ کو تارذ م اکو ا ٹما ،یعنرعا ےہو ے کر ہباا میں قامصد لیکن ہیں تےعا تو کو یواع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ِ
ع
غیر عجوعو ، مستق عجوعو کہعتا ےجا کیا نعیا کو تصفا یہیعتنز کیع(being himself) مستق عجوعو کہ ہے یزعا لہذ
ع
ع
ا
ع
دِ
دِ
دِ
ع
ع
ا
ع
د
ع
ع
ممعلو تو ےجا کی نعیا صفت کی عجوعلوعا جبعاو جب ۔ےعجاعہو جد سےع(existence by something) مستقع
غ گی�� �
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ن� جا کےعا خد یناعو لنیچر روا تارذ میا، ہدعا ۔تیر نہیں یتعلا کی بننے مستق دِعجوعو تناکا یدعا یرسا ہ کہ اہوع
ع
ز
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
ع
ہ
ع
ع
۔ہے سکتاعہو خد یر کرکیو و ہو جمحتا دعو جو لز روا فلعآ یکو پس ،ہیں لز روا فلعآ و کہ ںعکیوع، سکتے ن نہیںع
ع
ع
ع
ا
ا
ا
ع
ع
ع
ع
ع
ا
ع
ع
ت
�ل�
ا
د
ع
ع
ع
ع
۔عہے تیر نہیں معنی تعد ںعہا کے ما قق کہ جب ہیں تعسا تصفا سلبی کی لہعا میں نظر کی متکل کئی کے= �ی�ب ہ ا ِمکتبع
ع
ع
ع
)24( ع ع
ع
د
ع
سے تصفا سلبی ہے سکتی ن نہیں صفت کی جبعاو تاذ ہو ہو صفت کی عجوعلوعا ممکن جو صفت ہو ر کہ ہے ہ تعا ترد ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ہستی فقیر وا جمحتا کا ہو ،ہے سکتیعہو نہیںع(first cause)یوا علت روا دعجوعلوعا جبعاو ہے سکتا ہو تو قمخلو عجوعو صف ع
ع
ع
ع
ع
د
ع
ع
ع
ع
یں ہزجا کا "یمکا ا" صفت کا فقط سے میں تصفا سلبی کی جبعاو تِاذ ہم ۔ہے سکتیعہو نہیں عجوعلوعا جبعاو ہے سکتیعہو توع
ع
ع
ع
ع
ع
۔گےع
عمکاع
ن
نعمکاع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
"نعمکاع" سے ہو کی ےہو پہ "عل"نزو کے نمکا ِما روا ہے ذوا سے "ن و ک" لفظع(place) "نعمکاع":معنی یلغو
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
بحث میں ےرعا کے نمکا ے معلو ےسرعود کئی وا نسسا ،فتصوع،منطق فلسف ،ملا )25( ع ع ۔جگہ ہے معنی کا جس یا نع
ع
ع
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،ؒ
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
،ٹکا ارعد ملا ،ؒیطو ندانصیر ہعلا ،ؒسینا نا ،ٹرکاڈ ،نعطوعفلاعا ،طورا سے نظر نہعفلسف ۔ہیں کی نعیا یںتعر مختل وا ع ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
غ غ �ل
ع
ع
ع
ع
نمکا ۔ہے چھیڑ کو بحث سا ے فلسف کہغر ؒیدعز حمصبا ہعلا روا ؒیباعبا ہعلا ، ؒ علعقباعا ہعلا ، نسٹا نآ نیو ،� �ب�ی
ع
ز
ع
ع
ع
ر
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ا
،
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع�
ہے ہاعر لعا میں ثحااء راا ۃعمعر نیارد کے فہفلا سے ہو سا ہے سے میں ثحاا ہپیچی کے نسسا ا فلسف ناز و ع
ع
ا
ع
ع4ع7

