Page 76 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 76
غ ٹ غ ئ
���
ہعلزعلجا یعلتنقی پر سعلا رعلوعلا مبنی یعلدعلحاعلا رعلبطو معلز� ساعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
ٔ
عل
عل
عل
عل
عل
،
عہ
عل
عل
عل
عل
سمجھ رذ معتب حداو کا علم فر نہ کو تحقی قہعلطر سیعلسا میں جس لگا نے جنم تعصب ساا میں ںعلحلقو عض متا ۔علہے کی پید عتعلو عل
ا
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
جو ہے تاعلجا کہا "م� ساعل" کو ےعلور سا ۔لگا ےجا اد رار یوحا بھی پر لمسا نہعلفلسف روا ،یعلخلاعلا ،یدجوعلو متما سےعلا بلکہ گیاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
،
ا
عل
عل
۔ہے لخیا مبنی پر ینظر تنگ کاہو تاعلکر وتجا سے رکا ۂعلراد کے نسسا یقترد عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ غ ٹ غ ئ
���
���
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
،ہے سکتا جا کہا )Atheistic Scientism( "م� سا یدحاا" میں حلاا علمی جسے ،ہواز رسیکو ا یدحاا کا م� ساعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
ہیعلو فر کہ ہے تاعلکر یٰود ہ فو ۔ہے تاد رار علم ٔعہرذ معتب حدعلاو سےعلا بلکہ نہیں لا کا تدعلفاعلا کی علم سیسا محضعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
ا
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
،
ہو ہاو — علم کا قسم روعلا کے سا روا ،ہیں بعلر کے یقت وا رباا لِعلا ںہو لحا سے رکا ٔقہطر سیسا جو تاعلمعلوعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ںورعلعا مسلم بلکہ ار نہیں وحد تک حد کی پریو فر جآ نظر نقطۂ ہ ۔ہے یقی یر روا دماا لِانا — لی ا ہو مبنی پر یو عل عل
عل
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ذ
۔ہے چکا کر نفو میں تک عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
ر
ہ
ا
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ک ۔ہے مبنی پر تادتضا علمی وا منطق یفکر کئی یقترد لیکن ہے تاد یھا یومعر وا ہدسا ربظا یٰود ہ کا م� سا یدحاا عل عل
عل
،
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
د
عض روا یتجر یر سیسا یر کو ںوود یدبنیا نےا فطر یرود روا ،ہے تاعلکر ظا راتوا پر ںووا سیسا کو و ہ فطرعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
غ
حہ��م
عل
عل
)methodological( یب سیسا دو فو ہ کہ ہے ہ دمز ۔ہے تاعلکر راتوا پر ںوومفر نہعلفلسف صخا تاوا عل عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
نہ
عل
عل
عل
عل
ز
یٰود نہ روا ہے سکتی لگا حکم نسسا پر جن ہے تاعلکر دصا مکاا سےا پر قحقا یدعلا ےاروعلا روا ،ہے تاد کر دا نظر بھی کو وحدعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
د
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ غ ٹ غ ئ
���
���
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
روا سیسا یر ک کو � سا مقصد کا سا ۔علہےعلکیا یش ہزجا یتنقی کا م� سا یدحاا یا میں ےمقا نظر ِرز۔ہے سکتیعلکرعل
عل
عل
م
عل
ز
ا
عل
عل
عل
ز
عل
عل
مضمر میں نا روا ،تاعلقد ما ،منظر س کے ےنظر سا میں ےمقا ۔ہے ناپر پر رطو کے فو ہدکر وتجا سے دوحد نیا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
و
عل
۔ہے گیا کیا حعلو کو صنقا منطق علمی عل
عل
ا
غ ٹ غ ٹ غ ئ غ ئ
� �
�� ��
عل
تروضر کی بحث پر م� ساعل
ز
ساعل
عل
ز
عل تروضر کی بحث پر م�
عل
عل
عل
عل
عل
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ِ
عل
عل
عل
عل
مسلم کہ ہے کیا یش سے زادا سا کو و میں سلبا کن بور کے یوٹیکن روا تعلحاعللاا سیسا ے رکاا یدحاا میں ضرعلحا عصرعل
عل
عل
عل
عل
۔
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
دجوعلو میں رود ر تانظر مبنی پر رعلنکاعلا روا شک کہ و ہے گیا ہو ہللیے کے نا ناعلہو زادا را پر ںنوذ ہدسا میں ںورعاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
روا نجی کو بذ مقصد یدبنیا کا جس ہے چکا بن کتحر یفکر روا یسیا ک میں شکل لا نیا دحاا دجد متا ہیں ہےعلر عل
عل
عل
عل
،
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
۔ہے کیا دا رادکر یکلید میں مہم سا ے م� سا صصوا ،ںکوتحر یفکر دجد ۔ہے ناعلکر جرخا سے یدز یعلسماعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
پیچھ کے نحار سا ۔یہو یو ہدسا خیرتا ک لینا سمجھ نتیج منطق کا تیاتر سیسا محض کو غور کے م� سا میں دجد ِعصرعل
ز
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
روا ،نساا ،تناکا ے تحاتشر یکلیس روا دعقا مسیح کے طیٰو نِور میں پریو ۔تھے اررکا لاعلو یسما روا ،یفکر کئیعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ںوندنما عض کے کلیس لگے ےہو معلدمتصا سے قعلحقا یعلاہدمشا کے نسعلسا یعلاتجر تہعلر تہعلر جو کیے ےود سےا متعل سے علم عل
مند کا یسچا بذ کہ اد جنم کو رتا یعمو ک ے) لمثا کی و�ی ی�لگ سے ( متامز سخت کی تعلفاعلشا سیسا سے بجا کیعل
�ل
ا
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
76

