Page 77 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 77
غ ٹ غ ئ
���
ہعلزعلجا یعلتنقی پر سعلا رعلوعلا مبنی یعلدعلحاعلا رعلبطو معلز� ساعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
۔تعلجا کی سا نسسا روا ،ہےعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
لع
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
تا�ی�م صصوا سفہ ناسدسا تو ،یہو رشکا کا لاوز جرتد تاور کی سفہ روا ملاا علم میں بغر ب ،ںآبر دعلمزعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
منطق )Empiricism( بیتعلتجر ےہو ےھاا ہدفا کا خلا سا ۔گئے ےہو فاونا سے )epistemology(
،
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
ِ
عل
عل
،
ز
عل
عل
عل
عل
حداو کا علم کو بےتجر فعلر نہ ے ںعلجنہو اابڑ رعلا ناعلا ے فکر بمکا سے معل� ساعلروا )Logical Positivism( یتباا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔کی بھی ترجسا کی کہنے معتب یر سے ےر کو یعلو روا تعقلی تعللیاعلما ،تیاخلاعلا ،بذ بلکہ اد رار عہرذ عل عل
عل
،
،
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
ا
عل
عل
ا
عل
عل
عل
جس ہو پید نابحر یفکر ساا بھی میں یاد مسلم تحت کے تسلط یاداآو روا رعماا بلکہعل۔ار نہ دوحد تک پریو فر رتصو ،جتاًعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
چہچنا ۔لگے ےجا کیے ریاا نظر و قد لارکاا یعلغر سبب کے کمی کی نمفکر ما رعلا روا ،گئی پڑ روکمز تاور لی وا بیذ میںعل
عل
عل
عل
ر
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
م
عل
ز
عل
عل
ر
عل
حکمت یعللاا مبنی پر گیآ م کی عقل وا بعلذ ے تعلطبقا عض ںعلجہا ،عللگی نےعلد یعلسنا بھی میں ںعلورعا مسلم شتعلزا کی � ساعل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
۔اد لاڈ پشت س پر رطو مکمل سےعلا پھر ا کیا عور ناپر پر رمعیا کے م� سا کو بذ تو ا کے کر کعلتر کوعل
عل
عل
عل
ِ
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
ِ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
چکا آ را ِرز کے غلبے یمعمو یر کے طبیع مِعلو دجد روا تعلحاعلفتو تکنی تیاتر سیسا نذ کا ناجوعلو نعللما میں ضرعلحا عصرعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
ترعلو کی )mythos( ہرطوا یفکر نیم ک بلکہ نہیں فاعترعلا کا تدعلفاعلا کی کا قۂطر سیسا محض بیتعلور علمی ۔علہےعل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
تناکا تِعلا روا ،زاآ دجوعلو بلکہ ہے تاعلجا ناعلادر ترعلو حدعلاو کی یقت فر نہ کو تعبی سیسا تحت کے جس ہے کی کر یااعل عل
عل
،
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ء
عل
۔ہیں یجا کی شتلا ارآ سیسا بھی پر ثمبا نتر یقد سے عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
ز
ہے تاکر یٰعلود ہ شخص یعلکو بور سے م� سا ا ،عل)pseudo-scientist( ناسدساعل-وڈو یکو ب میں لحوعلا سےا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
تاد کر بمنسو بجا کی ناسدسا کسی کو ےود سا روا—ہے سکتی آ میں دجوعلو دو زا کے یہوّا ِعلت یاروعلا کسی بغیر تناکا کہعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔ہے لیتا کر تصو یقت یاتجر روا ہشد ہعلہدعلمشا ،حتمی ک بلکہ نہیں یارآ سیا محض سےعلا نذ ناجوعلو توعل—علہےعل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
ا
عل
عل
عل
ئ
�طل
لع
لف
ااکر فرمتعا سے تاعلقد یا�ی�عی�ب ابعد ا کی نسعلسا روا تادجوعلو ،تا�ی�م ،علت ۂنظر ،نسسا ا�فس کو ںواجوعلو سےا را عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ن
عل
عل
،
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
و
دو بلکہ طلبہ معا فر نہ سے متیبد مگر لیتے کر پید یتعللا یفکر کی ےکر تمیز میں ںطومغا منطق ا ںوود علمی ا ہو تو علتاعلجاعل
۔
عل
عل
ر
ئ
لع
لف
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
)epistemological( یا�ی�م روا )ontological(یادجوعلو ،نسسا �فس بھی تثر یربھا کی ںواسدساعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
8185 باًتقر اتعد کی ںواسدسا میں ھر یاد قمطا کےعلرشما و دادا کے سکویو کے ء2018 ۔ہے فاونا سے ثعلبحاعلاعل
عل
ئ
لف
)1(
دا ا قلیل تعلنہا میں داتعد و ،علہیں اآ سے نسعلسا �فس ا ہیں تےر بیتتر نہعلفلسف جو دارا ہو سے میں نعلا لیکنعل ۔تھی ین عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
۔
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
۔ہے تاعلجا کیا ادا نظرعللیے سا ہے تاعلجا سمجھ نہیں ما عملا کو ثمبا فلسف نا کہکیو گے ںہو کم بھی سے راہز چندعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
لحا یفکر علمی کا خطبا روا طلبا کے سراد روا ٹیریویو ،جکا ناجوعلو مسلم سطح یعمو تو ہے لحا ہ کا نرعلا کے نسسا ب عل
عل
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
پر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہیعلرجا چلی یہو راهمو ار کی پھیل کے دحاا پر سطح یعمو چہچنا ،ہیں فاونا ثر سے ثمبا یدحاا روا ملا دجد جو کہ اہو کیاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ؤ
عل
عل
عل
ا
عل
۔ہےعل
عل
77

