Page 79 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 79
غ ٹ غ ئ
���
ہعلزعلجا یعلتنقی پر سعلا رعلوعلا مبنی یعلدعلحاعلا رعلبطو معلز� ساعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
میں ےرعلا کے ےہو کے تادمجر نہ ہو سے ےاحو سا ۔ہے تاعلکر یاا تسکو پر تعلعاعلوو ییاعلتجرعلیر و یدایر سے عل
عل
عل
عل
عل
۔میں ےراکے ےہو نہ ہی نہ روا ہے سکتیعلبتاعل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ٹ غ ئ غ ئ
� �
�� ��
ز
عل
ز
عل
عل
عل
قر میں م� سا روا نسساعلسا روا نسساعل
عل
عل
عل قر میں م�
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
،دوحد ک )Science( نسسا ۔ہیں ںچیز نہعلااجد ود م� سا روا نسسا کہ ہے یہو حاو تا ہ سے تحاتو اا جرد عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
یاقرا روا ،تاتجر راتکر لِعلا ےعلہدعلمشا راد بجا یر کو رمظا کے سا روا تناکا یدعلا جو ہے تحقی ِمنہج یتجر روا ضبط عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
بعدعلا تو نہ ہ ۔ہے پر چجا یتنقی کی جعلتا روا ،ہتجر یزسا ہومفر دبنیا کی سا ۔ہے تاعلکر ششعلکو کی سمجھ عےرذ کے لاتدا عل عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
�طل
عل
عل
نا فر تحقی سیسا ۔ہے تاعلہو مقصد کا سا ددتر ا قتصد کی ےود طبیع ےاروعلا کسی ہی نہ روا ،ہے تی عاعلد یا�ی�عی�ب ا عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
پر
۔ںہو فہم لِعلا سے عارذ یاتجر روا حسی جو ہے سکتی ہو مشتم قحقاعل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
ز
عل
ا
ہ
عل
ر
ہ کےعلکر دا نظر کو وحد سیسا ،ےہو ےعلا میں لعماا کو کا قہطر سیسا جو ہے ہنظر و م� سا ،کسبر کے سا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
،عقل سےعل( علم عارذ ےرود فر نہ م� سا ۔علہے سکتا جا ناعلجا کو یقت کی قسم ر سے ہی قےعلطر سیعلسا فعلر کہ ہے تاعلکر یٰعلود عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
۔نہیں ہی لعلا کے نےد ہو جو ہے تاچا ناعلامنو یںا ہو سے نسسا بلکہ ہے تاعلکر ر کو )یو ،ناجدعلو عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
روا ،تیاخلاعلا ،طبیع ےاروعلا کہ ہے تاعلکر یٰود ہ کر تو کو وحد نا م� سا متا ،ہے یکر تسلی کو دوحد نیا نسسا ہرا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
د
عل
ڑ
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
ا
ا
ک دو تِابذ رکا قۂطر سیسا ہر ۔ہیں سکتے جا کیے حل سے ہی منہج سیسا فر بھی تااعلو سے دجوعلو کے خد کہ حتیٰعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
لع
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
تادجوعلو روا )epistemology( تا�ی�م کر لنکا سے صصاا ۂراد کے سا سےعلا ب لیکن ،ہے علم ٔعہرذ معتب روا ید عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ہور ہ تو نہیں باا لِعلا ا تحقی لِعلا بھی کچھ علو کے یاد یدعلا کہ ےجا کیا یٰود ہ روا ،ےجا اد بنا دبنیا کی )ontology(
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
۔ہے تاعلجا بن سیسا یر روا علمی یر عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ٹ غ ئ غ ئ
� �
�� ��
عل
عل
عل
د
د
عل
عل
ز
عل
عل دبنیا کی حاا دجد م�
عل
عل
ساعل
ز
دبنیا کی حاا دجد م� ساعل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
عل
کی نمفکر کے دحاا دجد ہرمظا کا ےعلید سا ۔ ہے م� سا کا سے میں نا ۔ہے معلا پر ںودبنیا فلسف چند جن دحاا دعلجدعل
عل
عل
عل
عل
عل
ز
عل
عل
عل
عل
عل
غ
غ � ہ
�چ�
عل
عل
ز
عل
عل
عل
ےہو رشما میں دارا ہدکرعلر رچا کےعلدحاا دجد کہ جوعل—� رٹوکر پر رطو کے لعلمثا ۔ہے سکتاعلجا ھاد یبخو میں ںورعلتحرعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہیںعللکھت —ہیںعل
عل
"we distrust anything that contradicts science or outrages reason. " )9(
عل
و
عل
عل
عل
ہ
ہ
عل
عل
"عقلعل" ںیہا ۔ہیں ےکر نہیںعلدماا پر علم بھی کسی علا کے علم شد لحا سے عقل وا قےطر سیسا ہو کہعلہو ہ مطلبعل
عل
عل
عل
ر
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
کدنز کے نا ۔ہے یہو مبنی پر بےعلتجر روا ےعلہدعلمشا سیسا جو ہے فہم یتجر حسی فر بلکہ نہیں عقل یاتزا دار سےعل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
و
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
79

