Page 82 - Alkauther Journal 2025 V5 Issue1
P. 82
غ ٹ غ ئ
���
ہعلزعلجا یعلتنقی پر سعلا رعلوعلا مبنی یعلدعلحاعلا رعلبطو معلز� ساعل مجلہ تحقی علمی یہما ہ
و
"The misuse of the scientific methods for epistemological purposes by
pseudoscientists or even scientists in domains of discourse that are
decidedly broader than scientific knowledge, such as the humanities or
political science, is indeed rampant. There are often appeals in arguments
that invoke false precision." )17(
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
تعلحاعللاا سیسا ںاو ،سکتے کر نہیں یش لاتدا یعو روا مفصل میں ںشعبو جن ےرسہا کے تد بذکا ناسدسا لی عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ںوعلقا کے تحقی ضبط روا تاد علمی ثمبا سےا ۔ہیں ےکر ششعلکو کی ےھاا کو ثمبا کے کر فرمتعا لعماا لط کاعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
۔ہیں ےپہنچ ننقصا کو یپسند یقت وا ہیں یمنا کےعل
عل
عل
نس
لط
عل
ند
عل ی
عل
۳
)
کی
عل
سا
عل
نما
یندنما لط کی نسسا )۳
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
ز
عل
عل
عل
عل
عل
ہ
عل
عل
عل
ر
کن گمر بھی کدنز کے یردابر علمی وا ںواسدسا دو،تاخیا ہرعلکوعلذ کے نملحد یحا کے م� سا کہ ہے ہتو لِعلا تعلا ہ عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
نزڈ ڈچرر کہ ہے کی تنقی پر سا کر کھل ے — ںواسدسا ملحد عض کہ حتیٰ — ںواسدسا یوعلطاعلبر چہچنا ۔ہیں صنا روا عل عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
سے ںواسدسا میں ےور ک گئے کیے میں ےرعلا کے بذ ۔یںکر نہیں یندنما ترد کی نسسا تشخصی جیسیعل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
عل
:ہے بنتا ہ ہخلا کا جن گئے ھےپو تااو عل
عل
عل
،
عل
"Dawkins misrepresents science and scientists in his books and public
speeches... " )18(
عل
عل
عل
عل
عل
عل
لعماا تطبیع ےاروعلا کو نسسا لیے کے تباا کے دعقا نےا روا ہیں ےکر لعماا لط حطر سا کو نسسا ہو یعنیعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ےور یعمو کے ںواسدسا بلکہ ہے نہعلمتعص وا ہطر ک فر نہ جو ہیں ےکر یش رتصو سیا کی نسسا روا ۔ہیں ےعلکرعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ر
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
عل
عل
عل
ا
عل
د
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
ز
تسلی "ےندنما کے نسساعل" تثر کی ںواسدسا دو کو را رادعلمب کے م� سا کہ ہے ہو یہی ۔یھا نہیں میل بھی سےعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
نہ
عل
۔پر یراد بجا یر علمی کہ ،ہے تاعلہو مبنی پر ےنڈا یانظر و سیسا یر زادا کا نا کہکیو یکر نہیںعل
عل
عل
عل
،
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
غ ٹ غ ئ
���
عل
ز
عل
عل
:ہیں ےکر لخیا رِہاا حطر سا ناسدسا ملحد فومعر ک میں ےرعلا کے نعلملحدعلکے م� ساعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
"As a scientist, you’ve got to be very open, and I’m open to people’s belief
in religion. … I don’t think we’re in a position to deny anything unless it’s
something which is within the scope of science to deny. … I think as a
scientist you should be open to it. … It doesn’t end up encroaching for me
because I think there’s quite a space between the two." )19(
ر
جو ہیں سکتے کر علنکاعلا کا چیز سیا کسی م کہ لخیا نہیں یر ۔ںہو کا کے نذ کھلے م کہ ہے ضر رعلما ،ناسدسا ربطو یعنیعل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
عل
عل
عل
ا
عل
عل
82

